ברוך מרזל טוען: התאונה בכיכר אדם - פיגוע דריסה

24 בני אדם נפצעו הבוקר בתאונה בין אוטובוס ומשאית בכיכר אדם בבנימין. פעיל הימין ברוך מרזל טוען: "התאונה הזו התרחשה בתור פיגוע. צריך לחקור אם זה היה בכוונה" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז יו"ש)

הבוקר (רביעי) אירעה תאונת דרכים בין משאית לאוטובוס "אגד" סמוך לצומת אדם בירושלים. שני הנהגים נלכדו בכלי הרכב ונפצעו באורח בינוני. 22 נוסעים נפצעו באורח קל, הפצועים פונו לבתי החולים, שערי צדק, הדסה עין כרם והדסה הר הצופים.

התאונה השגרתית מסתבר מעוררת סערה בקרב אנשי הימין הקיצוני. בשיחה עם "כיכר השבת" אומר פעיל הימין ברוך מרזל כי להערכתו התאונה הייתה פיגוע דריסה. "אני חושב שהתאונה הזו התרחשה בתור פיגוע. צריך לחקור האם האירוע הזה התרחש בכוונה".

"אני אומר שתאונות של משאיות והנהג הוא ערבי והנפגעים הם יהודים, הם הרבה מעל שנהגי משאיות הם ערבים והנפגעים ערבים", הוסיף מרזל.

לדבריו, "הסטטיסטיקה מראה עובדה שערבים מעורבים פי שתיים בתאונות דרכים, יותר ממספר מחזיקי רישיון נהיגה בקרב המגזר הערבי. זה אומר הכול שחלק מהתאונות נגרמות בכוונה תחילה וחלק מרשלנות".

לאור זאת הוא אומר כי "מדינת ישראל צריכה לאכוף את החוק בנוגע לנהיגה אצל הערבים".

מהמשטרה נמסר ל"כיכר השבת" כי "מחקירה ראשונית של בוחני אגף התנועה של מחוז שי האוטובוס של אגד לא נתן זכות קדימה למשאית שהגיע ממול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר