עד ראיה: "המחבל היה באטרף, הוא דהר עם הרכב"

אורי, עד ראיה לפיגוע הדריסה, מספר ל"כיכר השבת" את שראה: "המחבל היה באטרף, הוא החל בדהירה עם רכבו המסחרי והצליח לפגוע בכמה אנשים, היה מפחיד מאוד" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת פיגוע הדריסה, היום (צילום: שלומי כהן)

"המחבל היה באטרף, הוא החל בדהירה עם רכבו המסחרי לכיוון מעבר החציה בנתיב הרכבת הקלה, והוא הצליח לפגוע בכמה אנשים", כך מתאר ל"כיכר השבת", אורי, עד ראייה לפיגוע הדריסה שהתרחש בצהריים (רביעי) בירושלים. בפיגוע נהרג אדם אחד ושמונה נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

"הוא המשיך לדהור עם הרכב בתוך מסלול הרכבת ופצע שני בני אדם", ממשיך לתאר עד הראייה. "היו כמה אנשים שניסו להגיש עזרה לפצועים. התקשרתי למד"א שיגיעו למקום. היה מפחיד מאוד לא ידעתי בהתחלה שמדובר בפיגוע, עד ששמעתי מאנשים שהוא חוסל".

עד ראייה אחר, אלכסנדר מרגלית שנסע עם רכבו מאחורי הרכב של המחבל, סיפר לחדשות 2 על שהתרחש בזירה הנוספת: "יצאתי מצומת ארזי הבירה לרחוב שמעון הצדיק, עמדתי ברמזור וכשהוא התחלף לירוק ראיתי רכב מסחרי בצבע לבן חותך את הכביש ופוגע ברמזור על מסלול הרכבת", סיפר מרגלית. לדבריו, כבר אז הוא הבין שמדובר במחבל שמבצע פיגוע דריסה.

מרגלית המשיך לתאר את שהתרחש: "המחבל נכנס לתוך המסלול של הרכבת הקלה ופגע באדם שעמד באחת התחנות. הוא המשיך לנסוע, פגע בעוד שניים ודהר לכיוון רחוב משה זקס. שם הוא פגע בעוד כלי רכב וברוכב אופניים שהיה זרוק על הצד".

לדבריו, כך התבצע החיסול: "רכב של מג"ב דהר אחרי המחבל לתוך המסלול של הרכבת. שלושה רכבים של מג"ב דהרו לכיוונו והשוטרים פגעו בו. זה ארך פחות מחצי דקה עד שפגעו בו".

בפיגוע, כאמור, נהרג אדם אחד לאחר שנפצע אנושות בפיגוע, ומספר בני אדם נפצעו, בהם שניים שנפצעו באורח קשה, שלושה שנפצעו באורח בינוני ומספר פצועים קל. הפצועים פונו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר