אחיו של אלמוג שילוני ספד בבכי: "הגעתי הביתה ולא מצאתי אותך"

מאות בני אדם השתתפו בהלוויית החייל אלמוג שילוני הי"ד שנרצח בפיגוע הדקירה אמש בת"א. אחיו התאום ספד בבכי: "הייתי בטוח שתצא מזה, אך כנראה טוב למעלה". צפו (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סהר שילוני, אחיו התאום של אלמוג הי"ד (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

למעלה מאלף בני אדם השתתפו אחר הצהריים (שלישי) בהלווייתו של החייל אלמוג שילוני הי"ד שנרצח אמש בפיגוע הדקירה בתל אביב.

אחיו התאום, סהר, הספיד אותו בבכי: "אמרו לי להכין לך כמה דברים ואני אמרתי לא. אתה תגיד לי מה להגיד. אני יודע שאתה תרצה שאני אגיד שהכול בסדר ואתה שומר עלינו מלמעלה. כל מי שהכיר אותך באמת רק יתגאה בך ואני בתור האח התאום שלך, החצי שלך, הכי גאה בך בעולם.

"נפגשנו לפני שלושה שבועות בבית בשבת ואתה הבאת חייל בודד. הדבר הכי טיפוסי מצדך היה להביא בן אדם בודד שאין לו מה לעשות, אין לו איפה להיות ואיפה לאכול ואתה הבאת אותו לבית שלנו. למה? כי אתה הבן אדם הכי דואג בעולם. דאגת לכולם, אבל לא דאגת לעצמך".

סהר המשיך בהספד: "קשה לי שאני לא הייתי איתך ברגעים האלה ולא ידעתי מה עובר עליך. גם כשהגעתי לבית חולים אמרתי לאבא 'אין מצב, הוא ייצא מזה'. הצתתי ואמרתי הנה הוא עוד שנייה יוצא וידעתי והרגשתי שהוא יהיה חזק, אבל לא. כנראה שלא רצית וכנראה שטוב לך למעלה.

"הגעתי אתמול הביתה וחיפשתי אותך ישן, אבל לא. אתמול אמרתי לך בוא תישן איתי, בוא אליי הביתה, אבל לא. אני לא אשכח את החיוך המדהים שלך. איזה אח היית, איך התקדמת, איך נהיית המפקד הכי טוב בעולם, הבן הטוב בעולם, הנכד הטוב בעולם, תמיד מבקש ורק נותן ועוזר ולא מצפה לכלום.

"אני חושב שהדבר היחידי שנוכל לקחת ממך ונצליח בזה יהיה את הכוח שלך להחזיק מעמד כי אני יודע שאתה אומר לנו עכשיו מלמעלה שנהיה חזקים ושטוב לך, אבל לנו לא טוב. לנו קשה. רק תעזור לנו מלמעלה. תחזיק אותנו. היה לי לב אחד ועכשיו יש לי חצי לב שבור. אני אוהב אותך אח שלי", סיים האח את דבריו.

אביו של אלמוג, יוסף, ספד לבנו: "אתה אוצר שלא יסולא בפז. ידוע שלא דנים את האדם למעלה לפני 20 שנים, השלמת החודש 20 שנות חיים וזכינו לראות אותך גדל. היית אמור להתחתן, הכול היה מסודר, אבל אבינו שבשמיים החליט שהוא רוצה את הנשמות הטהורות ביותר לידו.

"היית עניו כהלל, בעל חיוך הכובש כל לב. לפני הצבא סייעת לזקנים עריריים וידעת היטב היכן לגעת. בצבא היית לוחם אמיץ ומסור, מפקד בעל לב אינסופי, ביקשת להביא חיילים בודדים אלינו לשבת וכיבדת את כולם בגינוני מלכות. מאיפה למדת הכול ילד?.

"די לדם עבדיך השפוך, המזבח טבול בדם. הנה השה לעולה. כזה תמים ללא אף מום".

הרב אליהו אלחרר, רב העיר מודיעין שבה מתגוררת המשפחה, ספד גם הוא לאלמוג: "אביך סיפר לי שאתה ילד חזק. היית יכול לשרוד את הפגיעו הזו, אבל כנראה שבשמיים רצו אותך יותר. היית הראשון שרץ לסייע בכל דבר. אני מבקש ממך. אתה עולה עכשיו למעלה ותתפלל ותבקש מריבונו של עולם אמור לצרותינו די".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר