לאחר 14 חודשים: שלום דומרני שוחרר מהכלא

העבריין שלום דומרני שנעצר בחשד לאיומים על "הרנטגן", בבחירות לראשות העיר נתיבות, השתחרר הבוקר (ראשון) מכלא רמון לאחר שסיים לרצות עונש מאסר של 14 חודשים (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שלום דומרני (צילום ארכיון: Gideon Markowicz/FLASH90)

העבריין שלום דומרני שנעצר בחשד לאיומים על הרב יעקב איפרגן המכונה "הרנטגן", בבחירות לראשות העיר נתיבות, השתחרר הבוקר (ראשון) מכלא רמון לאחר שסיים לרצות עונש מאסר של 14 חודשים.

עשרות מחבריו של דומרני חיכו לו עם יציאתו מבית הסוהר, ולאחר שנכנס למכונית עזבו כולם את המקום בשיירה.

בעקבות שחרורו לא לקוחים סיכונים במשטרה והחליטו להעלות את הכוננות עקב חשש להתחדשות העימותים בין משפחות הפשע בדרום, לאו דווקא על רקע המחלוקת בין הרבנים בדרום הארץ.


דומרני הורשע בשנה שעברה בעבירות של סחיטה באיומים. לפי כתב האישום שהוגש נגדו, דומרני הגיע עם אנשיו לביתו של "הרנטגן" ואיים עליו בעקבות סכסוך שפרץ בין חצרו של הרב איפרגן וחצרו של הרב יורם אברג'ל.

בכתב האישום נטען כי אנשיו של הרב אברג'ל חששו כי אייל מסיקה יזכה בבחירות לראשות עיריית נתיבות וניצלו את קשריהם עם דומרני בכדי להרתיע את הרנטגן מלתמוך במסיקה.

במסגרת הסגר הטיעון בין דומרני והפרקליטות הוחלט כי הוא ירצה 15 חודשי מאסר בלבד בגין איומים, מהם תנוכה חצי שנה אותה כבר ריצה.

ביחידה הכלכלית של המשטרה נערכו בימים האחרונים לקראת שחרורו של דומרני, כשהחשש המרכזי של המשטרה הוא משובה של היריבות האלימה בין ארגוני הפשיעה בדרום הארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר