בג"ץ ביטל הריסת בית המחבל

המשפחה יוצאת למאבק: "לא נוותר ולא נתפשר"

החלטת בג"ץ לבטל את הריסת בית המחבל שרצח את סמל ראשון אלמוג שילוני הי"ד מעוררת סערה במשפחת החייל שמודיעה כי תצא למאבק ציבורי. "הריסת הבית יכולה אולי לייצר הרתעה" (חדשות)

פינוי המחבל מזירת הפיגוע (צילום: תומר נויברג / Flash90)

בצעד נדיר - הריסת בית המחבל בוטלה: שנה לאחר הפיגוע בו רצח המחבל נור א-דין אבו חאשיה את סמל ראשון אלמוג שילוני הי"ד, ולאחר שהתקבלה החלטה להרוס את בית המחבל שנעצר, קבע בג"ץ הבוקר (שלישי) כי ביתו של המחבל לא יהרס מאחר שעבר זמן רב מאז הפיגוע ועד שהמדינה הגישה את הבקשה להריסת בית המחבל.

בעקבות ההחלטה הודיעה משפחתו של החייל כי היא יוצאת למאבק בהחלטה, עליה עודכנו הבוקר באמצעות כלי התקשורת.

אביו של אלמוג, יוסף שלוני מסר הבוקר בראיון ל-ynet כי "כששמעתי על ההחלטה חשכו עיניי, הזדעזעתי. אני בהלם ולא מאמין. המינימום של המינימום שהמדינה יכולה הייתה לעשות זה להרוס את הבית של המחבל כדי להרגיע אותנו קצת. את אלמוג שום דבר לא יחזיר, אבל זה היה נותן לנו עוד קצת כוח. המשפט של המחבל עדיין לא הסתיים ובדיונים המחבל צוחק לנו מול הפנים, צועק בבית המשפט ומשפיל ומבזה אותנו".

"אנחנו לא מתכוונים לוותר ונצא למאבק ציבורי כדי שהבית של המחבל ייהרס. אנחנו לא נוותר ולא נתפשר על כבודו של אלמוג ונמצה את הדין עם המחבל ובני משפחתו שחיים בקן צרעות, במחנה הפליטים עסכר בשכם, שם ממשיכים להסית ולעסוק בטרור. רק הריסת הבית יכולה אולי לייצר הרתעה", אמר האב השכול.

האב הוסיף וסיפר כי המשפחה ממתינה זמן רב להריסת בית המחבל וכי הם כלל לא מודעים לעיכובים שחלו: "עוד מעט עוברת שנה וחודשיים מהרצח האכזרי של אלמוג. הזמן לא עושה את שלו וכל יום שעובר עלינו הופך לקשה יותר. אנחנו כמעט שלא מצליחים לנהל חיים נורמליים. ציפינו להריסת הבית של המחבל כחלק מהענישה של הרצח הכל כך אכזרי של הבן שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר