שמים סגורים

מצנחי רחיפה התרסקו בגדרה ואשדוד; מטוס קל התרסק בשרון

לא פחות משלוש תאונות אוויריות התרחשו בשעות האחרונות בשמי הארץ. שני צנחני רחיפה התרסקו במאגר מים סמוך לגדרה וצנחן נוסף התרסק באשדוד. במקביל, מטוס קל התרסק בשרון (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המטוס שהתרסק בשרון, היום (צילום: מד"א)

לא פחות משלוש תאונות אוויריות אירעו בשעות האחרונות (שישי) בשמי הארץ. סמוך לגדרה נפצעו שני בני אדם באורח בינוני לאחר שהתרסקו עם מצנח הרחיפה שלהם ישירות אל תוך מאגר מים בקיבוץ רבדים. באשדוד נפצע אדם נוסף כשאף הוא התרסק עם מצנח רחיפה בחוף הקשתות. במקביל, מטוס קל התרסק במושב בני ציון שבשרון. הטייס נפצע באורח קל.

כאמור, בקיבוץ רבדים נלכדו שני צנחנים, כבני 45, במאגר המים. השניים חולצו על ידי סירה ולאחר מכן פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, בשהם סובלים מהיפותרמיה, על ידי מסוק של צה"ל.

חילוץ הצנחנים סמוך לגדרה (מדברים תקשורת)

פרמדיק מד"א יקי אטרקצי סיפר: "מדובר בשני צנחנים שהתרסקו לתוך מאגר המים. בגלל תנאי השטח לא יכולנו להגיע אליהם, הם היו בעומק. כוח צבאי שהגיע למקום חילץ את הצנחנים בעזרת סירה מהמים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מהיפותרמיה. מיד כשהם הגיעו אלינו הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ובהמשך הם פונו במסוק לבית החולים בילינסון כשמצבם מוגדר בינוני ויציב".

במקביל, גבר כבן 45 נפצע באורח בינוני לאחר שהתרסק עם צנחן רחיפה בחוף הקשתות באשדוד. הוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון כשהוא סובל מחבלה בגב.

בתוך כך, גבר כבן 45 נפצע באורח קל לאחר שהתרסק עם מטוס קל בשדה פתוח במושב בני ציון שבשרון. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי בשטח, ולמזלו הוא לא נזקק לפינוי לבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר