"טעות אסטרטגית שלא תוכננה שכונה חרדית בי-ם"

עופר ברקוביץ', יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים וסגן ראש העיר, אמר היום כי אי תכנון שכונה חדשה לחרדים בעיר היא טעות אסטרטגית: "מי שלא בונה לחרדים שלא יתפלא שנוצרים עימותים בשכונות מעורבות" (חדשות, בארץ)

(צילום: שרון גבאי)

עופר ברקוביץ', יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים וסגן ראש העיר, השתתף היום (ראשון) בוועידת המודיע לעסקים ואמר כי נעשתה טעות אסטרטגית בכך שלא תוכננה שכונה לאוכלוסייה החרדית בעיר. "מי שלא בונה לחרדים שלא יתפלא שנוצרים עימותים בשכונות מעורבות" אמר ברקוביץ'.

"מצוקת הדיור היא של כלל האוכלוסיות" הוסיף סגן ראש העיר, "אנחנו רוצים את כולם בירושלים, חילונים, דתיים וחרדים. יש צורך לתת מענה לכולם".

ברקוביץ התייחס להבדלים בין השכונות בעיר, "אני גר בנחלאות, שם קל לתת מענה איכותי לכלל הקהלים, יש עוגני תרבות, בתי קפה ומוסדות לציבור הכללי, ויש בתי מדרש בתי כנסת וכוללים לאוכלוסיה החרדית, הכל במרחקים סבירים".

לדבריו: "בשכונות הפריפריאליות יותר קשה לתת את המענה הזה. יש מעט משאבים ציבוריים ותשתיות, ולכן על המתכנן העירוני לייצר שכונות בעלות אופי או צביון מסויים. אבל כמובן שצריך גם שכונות בעלות צביון ציבור כללי וגם שכונות בעלות צביון חרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר