זו לא מתיחה: חצי ביתר מנותקת ממים

דווקא בשושן פורים, עם כל הילדים בבית, בחרו בעיריית ביתר לנתק מים לכל תושבי גבעה A. העיריה בתגובה: רוב התושבים לא נמצאים היום

יוסי וייס | כיכר השבת |

שושן פורים, כל הילדים בבית, אבל אין מים. זה אולי נשמע כמו מתיחה, אלא שזוהי העובדה המעציבה הצועקת כעת מברזיהם של כל תושבי גבעה A בביתר עילית.

3,000 המשפחות המתגוררות בגבעה A בביתר עילית, מהוות כחמישים אחוז מתושבי העיר, אלו מנותקות על פי הודעת העיריה ממים, החל מן השעה 8:30 בבוקר, ועד לשעה 17:00 אחר הצהרים, "עקב עבודות תחזוקה".

תושבי העיר שפנו לכיכר השבת, הלינו על העיתוי בו בחרה העירייה לבצע את העבודות הנ"ל. "אנחנו תקועים יום שלם עם הילדים בבית, כשאי אפשר אפילו לרחוץ להם ידיים, שלא לדבר על מקלחת, צחצוח שיניים, או בישול. למה דווקא היום, ובכלל, מדוע לא ניתן לעשות את העבודות הללו בשעות הלילה, כפי שמקובל בערים אחרות, כאשר מתבצעות עבודות המחייבות הפסקת מים לשעות רבות".

הם אמנם מודים שהעיריה פרסמה מראש על כך, אלא ש"בתוך כל ים המלל והפרסומים של ערב פורים, לא שמנו לב להודעה, ולא התכוננו לקראתה".

אלא שעיריית ביתר מסתבר, סוברת ההיפך בדיוק. "היום הזה נבחר לאחר מחשבה מרובה. מדובר ביום שעל פי הסטטיסטיקה שלנו, רוב תושבי העיר אינם שוהים בבתיהם ואף אינם כלל בעיר, כך שמבחינה זו, הבחירה ביום הזה הינה הנוחה ביותר. בנוסף לכך, גם ניתוק מים למוסדות הלימוד הינו דבר בעייתי ביותר, אי קיום לימודים היום פותר גם בעיה זו".

לדברי העיריה, המדובר בשיפוץ דחוף ונחוץ של בריכת המים הישנה של העיר, זו הייתה חייבת להיעשות בדחיפות עוד לפני הפסח. הואיל וכך, שושן פורים היה התאריך הקל ביותר מבחינת הסבל לציבור.

העיריה גם מציינת, כי מודעות על הפסקת המים פורסמו בעיתונות המקומית זמן רב מראש, וזאת בנוסף למודעות שנתלו בכל בנייני השכונה.

ומה עם מי שלא התארגן בזמן? "פיזרנו מיכליות מים ברחבי השכונה, ומי שזקוק למים יכול להגיע ולמלא את כליו" אומרים בעיריה וקוראים לכל מי שזקוק לעזרה, לפנות למוקד העירוני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר