בדרך לערד

שיחת הטלפון של רה"מ נתניהו לליצמן • צפו

ראש הממשלה נתניהו הגיע לערד לכינוס תמיכה במועמד 'הליכוד' לראשות העיר, משה אדרי, וחשף כי בדרך ערך שיחת טלפון עם ליצמן. "הייתה לי הרגשה טובה...", אמר. צפו (בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
נתניהו בנאום בערד (באדיבות המצלם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש (שלישי) לעיר ערד לכינוס תמיכה במועמד 'הליכוד' לראשות העיר, משה אדרי, המנהל קרב צמוד מול ראש העיר המכהן, ניסן בן חמו מ'יש עתיד'.

במהלך נאום התמיכה באדרי, סיפר נתניהו למשתתפים כי "בדרך הנה עשיתי טלפון לאחד מחברי הכנסת, הוא במקרה גם סגן שר, הוא במקרה סגן שר הבריאות, הייתה לי הרגשה טובה...".

נתניהו סיפר למשתתפים כי "אני הולך לכל מערכת בחירות - כאילו אני הולך להפסיד. אגב, כשהלכנו למערכת הבחירות האחרונה, 'הם' היו בטוחים שאנחנו הולכים להפסיד, אבל אנחנו נלחמנו בעוצמה אדירה".

"אני רוצה שאתם תילחמו בעוצמה אדירה", קרא נתניהו לפעילים.

נתניהו אמר בנאומו כי "אנחנו צריכים לזכור שהחיים קודמים לכל, אנחנו מגנים על מדינת ישראל, אנחנו שומרים על גבולותיה, אנחנו מונעים הסתננות, הבאנו את ההסתננות לאפס, אנחנו שומרים על המדינה מכל צד. אחרי החיים צריך איכות חיים, ופה יש בלי עין הרע מה לעשות, העיר הזו יכולה לזנק מעלה מעלה.

"זה חשוב, אני אומר לכם, למען העתיד של ערד, יש לנו פה שותף, יש לנו פה מנהיג, אתה תמצא בנק שותפים ואנחנו נעלה את ערד מעלה מעלה, זה לא קשה. ראיתם מה שקורה בנגב? בבקעת הנגב ראיתם מה שקורה? ראיתם מה שקורה בדימונה? בבאר שבע? וכשאנחנו מדברים על זה, אומרים לי יש נקודה אחת שעוד לא טיפלנו: ערד. אני הולך לטפל בערד. אני צריך אותו, את משה אדרי, אני צריך את הדבר הזה. אז אנא תצביעו משה אדרי, תצביעו עבורכם".

הציבור הדתי והמסורתי כמו גם אוהדי 'הליכוד' תומכים באדרי. אמש הגיעה לערד שרת התרבות מירי רגב ובשבוע שעבר הגיע ח"כ אורן חזן, כדי לעודד את התמיכה באדרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר