ליברמן יבקר כפרובוקציה במפעל 'פיניציה'

הפרובוקציה החדשה של ליברמן: יבקר במפעל פניציה שעלה לכותרות בשנה האחרונה בשל נושאי חילולי השבת ומאבק גור נגדו. ח"כ אייכלר ל'כיכר': "הפיכה קומוניסטית" (חדשות, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

המאבק של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נגד החרדים נמשך: בשעה האחרונה הודיע ליברמן כי יבקר במפעל 'פניציה' בירוחם, מפעל שעלה לכותרות בגין כך שמקיים עבודות בשבת והוצא עליו חרם על ידי הועדה למען השבת.

ליברמן שמסית במערכת הבחירות פעם אחר פעם נגד החרדים החליט לבקר דווקא בתקופה זו במפעל שהיה בסכנת סגירה, ליברמן ינסה להסביר כי המפעל בסכנת סגירה בעקבות החרם החרדי נגדו.

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני הודיע בשעה האחרונה כי ועדת הכספים של הכנסת קיימה שעות רבות של דיונים בנושא מפעל 'פיניציה' בירוחם.

כל העת מתקיימים מגעים למצוא פיתרון מוסכם על דעת כל הצדדים לטובת המפעל, נכתב בהודעה של ועדת הכספים.

"כל ניסיון אחר שנעשה בכדי להעצים את האינטרס הפוליטי של איש כזה או אחר - הוא תעמולת בחירות ותו לא, ויגרום נזק למפעל ולעובדיו".

בשיחה עם 'כיכר השבת' התבטא ח"כ ישראל אייכלר בחריפות, וטען כי מדובר ב"כלי תעמולה חדש של ליברמן".

אייכלר הוסיף והשווה: "ולאדימיר איליץ' לנין, השתמש במפעלי תעשיה ובפועלים, כדי לחולל הפיכה קומוניסטית, שעלתה בדמם של עשרים מליון הרוגים".

"אין בישראל מספיק קומוניסטים כדי להפוך את "פניציה" לכיכר המהפכה של ליברמן. פועלי ישראל לא יתנו לאיווט להפוך אותם לעבדי המהפכה שלו". דברי אייכלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר