זומנה לשימוע

עובדת ב'פינציה' שאלה את איווט והושעתה

"אתה בא שבועות לפני הבחירות ומנסה לצבור הון פוליטי על גב העובדים. איפה היית כשהיינו צריכים?" - כך הטיחה עובדת בפניו של ליברמן. בתגובה, הושעתה מעבודתה במפעל (ארץ)

ליברמן בפניציה (צילום: ללא)

מה קורה לעובדת שמעזה לשאול את איווט ליברמן האם הוא תומך בזכויותיה רק בגלל הבחירות? ב'פניציה', התשובה ברורה: משעים אותה מהעבודה - כך עולה מדיווח של אלמוג בוקר בחדשות 13.

עובדים שהיו במקום סיפרו לחדשות 13 כי אחת העובדות במקום, שאלה את יו"ר ישראל ביתנו מדוע הוא מגיע למפעל רק בערב הבחירות.

"אתה בא שבועות לפני הבחירות ומנסה לצבור הון פוליטי על גב העובדים. איפה היית כשהיינו צריכים?", הטיחה העובדת בפניו של איווט.

בתגובה, היא הושעתה מעבודתה וזומנה לשימוע במהלכה הבהירו לה כי התנהלותה אינה תואמת את מדיניות החברה. העובדת סירבה להתייחס לדיווח אך גורמים במפעל אישרו את הפרטים לחדשות 13.

מההסתדרות נמסר בתגובה: "ההסתדרות והעומד בראשה ארנון בר דוד רואים בחומרה את דבר השעייתה וזימונה לשימוע של העובדת. המרחב בראשות ארמונד לנקרי ילווה את העובדת בכל התהליכים".

אחרי סהיור במפעל אמר איווט: "כל הדרישה הזאת שצצה פתאום לפני שלוש שנים מאיזשהו גוף בלתי ברור, אותו גוף שקורא לעצמו הוועדה לשמירת קדושת השבת, שלמעשה מי ששם נותן את הטון זה כל מיני חצרות וכל מיני קבוצות הכי קיצוניות בקרב הציבור החרדי. הנהלת המפעל שרצתה להגיע להבנה - להסדרה עם אותם אנשים בנושא השבת, שלוש שנים לא מצליחה להיפגש איתם, ליצור איזשהו דו שיח".

"מה שצריך להבין אם פה אותה קבוצה קיצונית תצליח ותכניע את המפעל, זה יהיה סופו של כל הסיפור של התעשייה הישראלית, זה למעשה מבחן ראשון. מה שאנחנו יודעים שבאותה רשימה מופיעים עוד כ-350 עד 400 מפעלים שהם הבאים בתור. לכן אנחנו כ"ישראל ביתנו", אחרי שנקים קואליציה עתידית, נפעל לפירוק של אותו ועד לשמירת קדושת השבת".

ליברמן הוסיף ואיים: "אנחנו גם ניצור חרם נגדי, אנחנו נשתדל לרתום גם את התאחדות התעשיינים וגם את ההסתדרות. לא יכול להיות שמפעל שקיים מ-68 באותו מקום ובאותה מתכונת וכל הזמן הכל היה בסדר, יום אחד מתעורר ומתחילים כל מיני דרישות וכל מיני באמת אנשים הזויים ולדעתי הם יותר מהזויים".

"כנראה מסתתרים מאחורי כל הדרישות האלה כל מיני אינטרסים כלכליים. לי אין ספק שיש מאחורי כל הסיפור הזה אינטרס כלכלי של כל מיני מקורבים לחצר כזו או אחרת. ולכן אנחנו גם בחוק נפעל לפרק את הוועד הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר