צעקות מחוץ לבית

ליל בלהות ביצהר: 3 שוטרים נפצע בעימות

במהלך ניסיון המשטרה לפרוץ לבית בו נמצא נריה זארוג, מי שהוצא נגדו צו מנהלי, במקום החלה מהומה כאשר עשרות מתגודדים במקום. במהלך העימות נפצעו 3 שוטרים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ב בחשוון תש"פ | 10.11.19
נריה זארוג אזוק למבנה (צילום: ללא קרדיט, באדיבות דוברות חוננו)

בעימות בין כוחות משטרה לתושבים בהתנחלות יצהר, פצע שוטר אחד קל ברגלו - מאבן שהושלכה לכיוון השוטרים יחד עם נזק לרכבי כיבוי ומשטרה. מנגד מתלוננים התושבים על כ-15 פצועים מאלימות שוטרים כנגדם.

כוחות גדולים של משטרה, הגיעו הערב (ראשון), לבית של משפחת ישראל שרייבר במטרה לעצור את נריה זארוג, שנמצא בבית המשפחה.

זארוג, הוא תושב גבעת 'קומי אורי' הסמוכה שנגדו הוצא צו הרחקה מנהלי מיצהר ובמשך חודשיים הוא מפר אותו. במהלך ניסיון הפריצה לבית משפחה החלו מהומות במקום.

נריה זארוג עצמו נחתך לפני זמן קצר מהכלי פריצה המשטרתיים. מד"א בדרך. ככל הנראה הוא רתם את עצמו באזיקי ברזל למבנה כדי שלא יוכלו לפנותו.

במשטרה מדווחים כי כמה צעירים החלו ליידות אבנים ובקבוקי צבע נגד כוחות הפינוי וכתוצאה מכך נפצעו שלושה שוטרים. מנגד התושבים מלינים כי הכוחות משתמשים באלימות קשה וישנם מעל כ-15 תושבים פצועים מאלימות שוטרים, גז ואלות.

ליד הבית יש כמה עשרות תומכים שמסתובבים בליווי שירים וריקודים בכדי לחזק את רוחו זארוג. במקביל, ככל שחולף הזמן עוד ועוד כוחות משטרה זורמים לכיוון היישוב. כוח משטרתי וכבאית שניסו להגיע אל הבית לא הצליחו לעבור את החסימה של התושבים וחזרו לשער היישוב, להם נגרם נזק.

לצד זאת, מחוץ ליישוב מתארגנות כעת הפגנות מקומיות בצמתים באזור, כמחאה על הצו המנהלי והמעצר.

ממשטרת מחוז ש"י נמסר: "הערב בפעילות בלשי יחידה מרכזית של המשטרה וכוחות הביטחון ביישוב יצהר עצרו הכוחות חשוד תושב המקום אשר נגדו קיים צו הרחקה משומרון.

עם הגעת הכוחות לבית השוכן ביישוב אותר החשוד מסתתר בתוך הבית שהוא כבול בברזלים ומנעולים, הכוחות נדרשו להפעיל אמצעים ומכשירים בכדי לשחררו מכבלי הברזל ובשעה זו מובא החשוד לחקירה.

במהלך פעילותם נתקלו הכוחות באלימות קשה שכללה בין היתר יידוי אבנים, השלכת בקבוקי צבע וחפצים לעברם.

3 חשודים נעצרו בגין הפרת הסדר. 3 שוטרים נפצעו קל מיידוי אבנים וחפצים שהושלכו לעברם ונגרם נזק לרכבי ביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר