רשת הסמים

בית-המשפט האריך מעצרם של החשודים בשבוע ימים

בית-המשפט האריך את מעצרם של חברי רשת מבריחי הסמים - בשבוע ימים. השופט בני שגיא אמר כי הוא עיין במסמכים הסודיים של המשטרה ומהם עולה חשד עמוק ומבוסס על הברחת "כמות סם עצומה, בשווי כלכלי אדיר". יצויין, כי הצעירים אינם חרדים. בפנים: תמונה של אחד המבריחים בארגון המפוקפק "הלל" (בארץ)

עוזי ברק | כיכר השבת |

בית-המשפט האריך את מעצרם של חברי רשת מבריחי הסמים - בשבוע ימים.

שלושת החשודים הובאו היום לבית-המשפט השלום בתל-אביב, לדיון בהארכת מעצרם. חוקרי ימ"ר השמיעו את האישומים כנגד ראש הרשת, לצד הצעירים המבריחים.

השופט בני שגיא אמר כי הוא עיין במסמכים הסודיים של המשטרה ומהם עולה חשד עמוק ומבוסס על הברחת "כמות סם עצומה, בשווי כלכלי אדיר".

עוד אמר השופט, כי מכיוון שהחקירה בראשיתה, יש לאפשר למשטרה זמן נוסף לצורך ביצוע השלמת החקירה.

השופט התייחס לעובדה שהצעירים נעדרי עבר פלילי. "העובדה הזו אינה בעלת משקל ממשי להארכת מעצר, אבל לא מן הנמנע שגילם הצעיר ומראם התמים הוא זה שהוביל בן-היתר לבחירה בהם".

מזה מספר שבועות התחקו בלשי מפלג הסמים בימ"ר תל-אביב אחר רשת שחבריה חשודים בייבוא סמים ממדינת ברזיל.

לפני כשבוע, יצאו מהארץ שני צעירים וזאת על-פי החשד בהנחייתו של אדם נוסף, לברזיל.

אחר-הצהריים אמש הבחורים שבו לישראל, ובחיפוש שנערך ברשותם בנתב"ג על-ידי בלשי מפלג סמים ויחידה 747 במרחב נתב"ג, נתפסו בדפנות כפולות במזוודותיהם סם החשוד כקוקאין במשקל 10.5 ק"ג, ששוויו כמיליון דולר. כאמור, מעצרם הוארך בשבוע.

יצויין, כי שני הצעירים אינם חרדים ואינם לבושים כחרדים. ל"כיכר השבת" הגיעה תמונה, בה נראה אחד החשודים עם מדריכתו בארגון "הלל" של חוזרים בשאלה.

אחד החשודים עם מדריכתו בארגון "הלל"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר