פונה לחדר טראומה

בני ברק: המתקין נפל עם המזגן מהחלון - ונפצע באורח בינוני

מתקין מזגנים שעבד בבניין ברחוב חגי בבני ברק, נפל מהחלון יחד עם המזגן. אחרי טיפול רפואי ראשוני במקום, הכולל קיבוע וחבישות, הוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב (בארץ)

(צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

מתקין מזגנים שעבד הצהריים (שני) בדירה ברחוב חגי בעיר בני ברק, נפל לפתע מהחלון יחד עם המזגן. כתוצאה מהנפילה, הוא סובל מחבלות בראש ובגפיים, ופונה לבית החולים במצב בינוני.

במד"א עדכנו כי "בשעה 16:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב דן על פועל שנפל מגובה במהלך עבודתו ברחוב חגי בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד״א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה״ח שיבא תל השומר צעיר בן 21 במצב בינוני עם חבלות בגפיים".

בדוברות הצלה מסרו כי כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב חגי בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 30 עם חבלות בראש ובגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

חובשי הצלה בנצי פורגס ומנחם אנגלנדר מדווחים: "כשהגענו למקום, מצאנו גבר כבן 30 הסובל מחבלות בראש ובגפיים לאחר שנפל מגובה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים איכילוב בתל אביב".

משולם יוזביץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר במתקין מזגנים שלדברי עוברי אורח נפל מגובה ובעקבות כך הוא נחבל בגפיו. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שיבא-תל השומר כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר