נעדר מהטקס החגיגי

אחרי הדיווח החמור נגדו: ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי הודיע על התפטרותו מתפקידו

אחרי דיווח חמור שפורסם נגדו, יושב ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית שמתכוונת הממשלה לחולל - הודיע על התפטרותו מתפקידו • מוקדם יותר נעדר מאירוע (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי הודיע הערב (שלישי) על התפטרותו מתפקידו, זאת על רקע הפרסום החמור נגדו אתמול, על מעשים לא נאותים שעשה, בידי איילה חסון בחדשות 13.

במשטרה מסרו הערב כי "אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, בהתייעצות עם פרקליטות המדינה, בוחן את הפרסום אמש בעניינו של יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי".

חימי לא הכחיש את הטענות החמורות והקשות שיוחסו לו, רק אמר שנעשו בהסכמה ושאין להתערב בדברים "הנעשים בהסכמה בין אנשים".

הוא היה אמור להשתתף היום בטקס הסמכת עורכי דין, בהשתתפותה של נשיאת בית משפט העליון חיות, בין היתר, אך נעדר ממנו בעקבות הפרסומים.

חיות התייחסה בטקס לפרסומים נגד חימי ואמרה כי אלו "מעיבים על האווירה החגיגית של הטקס", יחד עם זאת הוסיפה כי תתייחס ל"צד המואר של האירוע".

חימי בלט בתקופה האחרונה כאחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית שמתכננת הממשלה החדשה להוציא לפועל. הוא השתתף בהפגנות גדולות שהתקיימו בתל אביב ונאם נגד הרפורמה. כעת כאמור הודיע על התפטרותו.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב להתפטרותו של חימי: "טוב שאבי חימי קיבל קריאתי להתפטר. כדאי שיעשה חשבון נפש על מעשיו וככל שביקש לאתרג את עצמו, ידע כל מאותרג פוטנציאלי שלא יעזור! האמת תצא לאור וזה שאדם תומך בעמדות השמאל לא מקנה לו חסינות כנגד מעשיו הרעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר