סוער בגדרה

מפגינים צעקו על בן גביר שהגיב: 'נלחם 24/7 שיהיה שינוי'

השר לביטחון לאומי הגיע לגדרה, שם הותקפה הלילה אישה באכזריות לעיני ילדיה • הוא התקבל בצעקות והגיב: "אנשים מרגישים לא בטוחים ואני נלחם על זה 24/7 כדי שיהיה כאן שינוי" (בארץ)

(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לגדרה בעקבות האירוע המחריד הלילה בעיר. בן גביר הגיע לשמוע את תושבי המקום ושוחח איתם על תחושת הביטחון הכללית.

תושבות האיזור אמרו לשר כי הן מפחדות לצאת מהבית, וסיפרו לשר כי בעיר גדרה מתגוררים 35,000 תושבים, אך יש בה עשרה שוטרים בלבד.

בן גביר התקבל בצעקות על ידי המפגינים שקראו לעברו: "רוצים ביטחון", והפריעו לו למסור את הצהרתו לתקשורת.

הוא הבטיח לתושבים כי הוא מחוייב לביטחון של האזרחים: "זה במשמרת שלי, ואני מתחייב לעשות הכל כדי להחזיר לכאן את הביטחון".

השר בן גביר הוסיף ואמר: "האירוע הזה הוא אירוע נורא ואיום ואני מקווה שתוך זמן קצר ימצאו את בן העוולה שעשה את זה. אני באתי לכאן גם כדי לדבר באופן כללי על תחושת הביטחון. אנשים כאן, ולא רק כאן, גם בכפ"ס ובראשון ובנצרת, מרגישים לא בטוחים. צריך לעשות שינוי מאוד רציני, על זה אני עובד, על זה אני נלחם 24/7, כדי שיהיה משמר לאומי, כדי שיהיה כח וכדי שנוכל שיהיו לנו את הכלים להחזיר את הביטחון".

לדבריו, "מבחינתי זה גם מנהיגות, להגיע לכאן, להסתכל לתושבים בעיניים ולומר להם: אתם זכאים לביטחון. יש לנו שוטרים נפלאים שעושים עבודה מאוד מאוד קשה, אבל מצד שני, חסרים תקציבים, חסרים תקנים, חסרים אנשים והתפקיד שלי זה לספק להם את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר