בתגובה לחקירת השוטר

איתמר בן גביר: "החלטה שמעבירה מסר גרוע"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר הערב כי ההחלטה לזמן את רפ״ק מאיר סויסה יחד עם שוטרים נוספים לחקירה על זריקת הרימון על המפגינים גרועה (חדשות בארץ)

(צילום: גיל יערי, פלאש 90)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר הערב (ראשון), כי ההחלטה לזמן את רפ״ק מאיר סויסה יחד עם שוטרים נוספים לחקירה "מעבירה מסר גרוע מאוד של חוסר גיבוי לשוטרי משטרת ישראל".

"בהחלטה זו מח״ש הופך את עצמו לגוף פוליטי. כשהיה מדובר באהוביה סנדק הם מיסמסו את התיק, וכשמדובר במפגינים אנרכיסטים שחוסמים עורקי תנועה ראשיים ופורצים גדרות - מזמנים שוטרים לחקירה", הלין השר.

"אם היה מדובר בהפגנה של חרדים או יוצאי אתיופיה, לא היינו שומעים על זה אפילו איזכור", אמר בן גביר.

"אני מגבה את רפ״ק מאיר סויסה ואת כל שוטרי משטרת ישראל שמתמודדים בכל ימות השנה וביתר שאת בתקופה זו, מול אתגרים קשים מאוד על מנת לשמור על הביטחון של תושבי מדינת ישראל", הוסיף השר.

כזכור, הקצין שתועד לפני כשבועיים משליך רימון הלם לעבר מפגינים בתל אביב, זומן היום (ראשון) לחקירה במח״ש. מספר שוטרים נוספים נחקרים גם הם בחשד להשלכת רימוני הלם באותה הפגנה, בניגוד לנהלים.

כפי שדווח ב'כיכר השבת' לפני עשרה ימים, מח"ש פתחה בחקירה אם התנהלות השוטרים, אחרי השלכת רימון ההלם לעבר המפגינים, שהובילה לפציעתם של כמה מהם, הייתה בהתאם לנהלים.

כזכור, במהלך מחאה בתל אביב לפני כשבועיים השליכה המשטרה רימון הלם שגרם לכמה פצועים - בהם אדם עם פציעה "ממשית" כשאוזנו נקרעה ונתפרה בבית החולים. יצויין כי הבדיקה של המחלקה לחקירות שוטרים נפתחת עוד לפני שהוגשה תלונה בפרשה המדוברת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר