ראש הממשלה ומשפחתו עלו לקבר אחיו, יונתן: "העם מתאחד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובניו יאיר ואבנר, עלו לבקר במוצאי שבת בקברו של סא"ל יונתן (יוני) נתניהו ז"ל. המשפחה ציינה 35 שנים לנפילתו במבצע לשחרור החטופים באנטבה עליו פיקד, התייחדה עם זכרו והדליקה נר זיכרון. "ביום הזיכרון העם כולו מתאחד", אמר נתניהו (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובניו יאיר ואבנר, עלו לבקר במוצאי שבת בקברו של סא"ל יונתן (יוני) נתניהו ז"ל. המשפחה ציינה 35 שנים לנפילתו במבצע לשחרור החטופים באנטבה עליו פיקד, התייחדה עם זכרו והדליקה נר זיכרון.

בני משפחת נתניהו החליטו להקדים ולעלות להר הרצל יממה לפני תחילת אירועי יום הזיכרון לחללי צה"ל ומערכות ישראל - זאת מתוך התחשבות במשפחות השכולות, ובציבור שצפוי להגיע להר הרצל החל מיום ראשון בערב, כדי שלא יעוכב על ידי סידורי האבטחה הכבדים סביב ראש הממשלה.

ראש הממשלה אמר מעל קברו של אחיו, "כל משפחה שכולה נוצרת את זיכרון יקירה שנפלו במשך כל ימות השנה. ביום הזיכרון העם כולו מתאחד ברגע של יגון והכרת תודה לאלה שמסרו את נפשם כדי לקיים את מדינת ישראל."

סא"ל יוני נתניהו ז"ל, בן 30 במותו, זכה בעיטור מופת על חילוצו של האלוף במיל´ יוסי בן-חנן במלחמת יום הכיפורים למרגלות תל א-שמס ברמת הגולן. לאות הוקרה קרא בן חנן את שם בתו יוני על שם המפקד הנערץ שהציל את חייו. יוני בן חנן משרתת היום בשגרירות ישראל בפריז.

סא"ל יוני ז"ל נחשב לאחד מבכירי לוחמיה של מדינת ישראל. לא בכדי עמד בראש אחד המבצעים הנועזים ביותר בתולדות המדינה. עד היום נלמד המבצע בבתי ספר ללוחמה בטרור ומשמש אות כבוד לנועזות של לוחמי ישראל באשר הם.

שני אחיו, ראש הממשלה בנימין נתניהו ועידו נתניהו סופר ורופא שרתו באותה יחידה מובחרת – סיירת מטכ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר