מלחמה צרכנית

אלרוב מחריף המאבק: "קיבלנו תמיכה מפוסק הדור. לא נוותר"

יוזם חרם הקוטג', איציק אלרוב, מבטיח להחריף את המאבק וטוען כי הוא מקבל תמיכה מרב בכיר ● "אני בקשר עם אחד מגדולי הדור שהתבטא בצורה חמורה נגד יוקר המחייה בישראל", הוא חושף בשיחה ל"כיכר השבת" ● ערב החגים, אלרוב פותח בקמפיין מיוחד למגזר החרדי (אקטואליה, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איציק אלרוב. לא מוותר (פלאש 90)

חרם הצרכנים הולך וצובר תאוצה, והחברות חשות זאת על בשרן. יוזם חרם הקוטג', איציק אלרוב, מבטיח להחריף את המאבק וטוען כי הוא מקבל תמיכה מרב בכיר.

בשיחה לכיכר השבת, סיפר אלרוב: "פנינו באחרונה לאחד מפוסקי הדור, והוא התבטא בצורה חמורה נגד יוקר המחייה בישראל.

"הוא עודד אותנו להמשיך במאבק החשוב ואמר כי זה הוא מאבק רוחני, חרם צרכנים הוא כלי נשק יהודי ראשון במעלה - כך אמר".

אלרוב מספר כי זה היה הרגע שבו הוחלט לקחת את המאבק שלב אחד קדימה. "כולם מבינים שהציבור החרדי חלק בלתי נפרד מהמאבק הזה. בלעדיו השינוי לא יתרחש".

הוא חושף כי בשבוע הקרוב ייצא לדרך קמפיין מיוחד שיקרא למאבק במחירי המזון הנפוצים במגזר החרדי.

"אנו מבקשים מהציבור לערוך את קניותיהם לחגים, רק ברשתות קטנות ובחנויות הפרטיות, בכדי לעודד את התחרותיות במשק. לגבי מוצרי המזון, אנו קוראים לציבור לרכוש מוצרים מחברות ידועות פחות ולהימנע ממותגים".

ביום שלישי יפגינו מאות נגד תנובה בדרישה ל"הורדת מחירים גורפת". ההפגנה, אותה יזמו מובילי חרם הקוטג', תתקיים בשעה 16:00 מול המשרדים הראשיים של החברה בצומת גלילות.

הפעילים אף פתחו אירוע בפייסבוק ועד כה אישרו 170 אנשים את השתתפותם בהפגנה."תנובה הפכה להיות חברה חזירית שרק חושבת על ניצול מעמדה כמונופול בתחום מוצרי החלב ומעלה עוד ועוד מחירים מאז נרכשה על-ידי אייפקס לפני כשלוש שנים.

"ביום שלישי נגיע בהמונינו את משרדי תנובה ונדרוש מהם הורדת מחיר גורפת, אנחנו ולא הממשלה, אנחנו ולא הממונה על ההגבלים - אנחנו הצרכנים, אלו שבידיהם הכוח האמיתי", נכתב בדף הפייסבוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר