גלעד מודה לפעילים > צפו בוידאו

שליט נחשף לראשונה: "אמשיך להיות אסיר תודה לכם - כל חיי"

הפעילים במטה למען שחרורו של גלעד שליט התכנסו הערב לפגישה מיוחדת, לסיכום המאבק שנחל הצלחה. במהלך הערב הוקרנה ברכה מרגשת מגלעד, החייל ששב לבית הוריו אחרי יותר מחמש שנים בשבי. גלעד חייך אל הפעילים מן המסך הגדול ואמר: "אני שמח שיש לי הזדמנות לדבר אליכם ולהודות לכם". צפו (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |

בקיבוץ שפיים נערך היום ערב יוצא דופן: פגישה מיוחדת של הפעילים במטה למען שחרורו של גלעד שליט. לפני חודשים ספורים, בא מאבקם אל סופו הטוב: שליט שב לביתו, בריא ושלם.

במהלך האירוע, הוקרנה הודעה מוקלטת של גלעד לפעילים. "ערב טוב לכולם, אני שמח שבאתם לכאן הערב", הוא אומר במהלך הסרטון.

"אני שמח שיש לי הזדמנות לדבר אליכם ולהודות לכם, על מה שעשיתם למעני בכל שנות השבי שלי. בזמן שהייתי בשבי שמעתי רבות על ההתגייסות שלכם למען שחרורי מהשבי וכמובן גם לאחר חזרתי הביתה.

"אני בטוח שעוד אשמע רבות על המסע הארוך והמתיש הזה שהתחלתם בקיץ 2006 והמשכתם מבלי להתייאש, מבלי לסגת, על אף הקשיים, העליות והירידות, התקוות והאכזבות, עד לסופו המיוחל ב-18 באוקטובר".

בהמשך מציין שליט: "אני יודע ללא ספק שהמאבק הנחוש והמתמשך שלכם לשחרורי - כל אחד כפי יכולתו - ההתמדה והתמיכה במשפחתי, לאורך הדרך הארוכה, היוו את אחד הגורמים המכריעים שתרמו להחלטה להחזיר אותי הביתה.

"אני רוצה להודות לכם הערב על כל אלה מעומק לבי ולומר לכם שאני אסיר תודה לכולכם ולכל אחד בנפרד. ואמשיך להיות אסיר תודה לכם בכל ימי חיי.

"תודה רבה לכולכם וערב טוב".

(צפו בוידאו, באדיבות חדשות 2)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר