"גאון יעקב" של ליצמן: "אין צורך להתנצל"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן נטש אירוע בבירה, לאחר שבנות עלו לשיר. לשכתו: "באופן עקרוני ליצמן אינו נכח באירועים בעת שמושמעת שירת נשים בהתאם לאורחות חייו ולהשקפותו הדתית, סגן שר הבריאות אינו מתערב כלל בתכני ארוע אליו הוא מוזמן ואין כל צורך להתנצל על כך ונדרש גילוי הבנה לכבד אדם שנוהג על פי אמונתו"

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, כבר מזמן הפסיק להתחשב ולהתייחס למתקפות נגדו בתקשורת - לאחר שמספר פעמים יצא מאירועים בהם הופיעו נשים.

ב'בנייני האומה' בירושלים נערכת ועידת ישראל לבטיחות ילדים של ארגון 'בטרם'. אורחים רבים משתתפים בכנס, אבל מי שבלטו הם סגן שר הבריאות ליצמן וראש עיריית בני-ברק יעקב אשר.

ליצמן הוזמן בתחילת הכנס לישא דברי ברכה, וכשסיים לשאת את דבריו עלתה לבמה להקת ילדות לשיר. ליצמן ואשר עזבו מיד את האולם וחזרו רק לאחר שהבנות ירדו מהבמה.

כזכור, לפני כחודשיים ארוע דומה ארע בטקס של משרד הבריאות להענקת פרסים לחיבורים איכותיים בתחום הרפואה וההלכה. שתי זוכות בפרס מטעם משרד הבריאות לא הורשו לעלות על הבמה ולקבל את העיטור.

מלשכתו של סגן שר הבריאות ליצמן נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "יציאתו של סגן השר מהאולם כמה וכמה פעמים בשל אילוצים בעקבות הצורך לטפל בבעיית האחיות בבתי החולים שחלקן הודיעו הבוקר על עזיבת המחלקות.

"באופן עקרוני ליצמן אינו נכח באירועים בעת שמושמעת שירת נשים בהתאם לאורחות חייו ולהשקפותו הדתית, סגן שר הבריאות אינו מתערב כלל בתכני ארוע אליו הוא מוזמן ואין כל צורך להתנצל על כך ונדרש גילוי הבנה לכבד אדם שנוהג על פי אמונתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר