רוכש 'בית המכפלה' עבור היהודים - יוצא להורג

הרשות הפלשתינית החליטה להוציא צו הוצאה להורג כנגד איש הקש שרכש את בית המכפלה בחברון, כך חושף מקור ראשון. על פי המידע, מוחמד אבו שהלה - פלשתיני, עבר הליך משפטי מזורז על ידי הרשות הפלשתינית שכלל 2 חקירות. בימים הקרובים, אבו מאזן יחתום על ההוצאה להורג (בארץ)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
חרדים צופים לעבר בית המכפלה (צילום: פלאש 90)

הרשות הפלשתינית החליטה להוציא צו הוצאה להורג כנגד איש הקש שרכש את בית המכפלה בחברון, כך חושף כתב מקור ראשון, אסף גיבור.

מוחמד אבו שהלה - פלשתיני, עבר הליך משפטי מזורז על ידי הרשות הפלשתינית שכלל 2 חקירות.

בחקירה הראשונה הוא הצליח לעמוד ולא לחשוף את פרטי העסקה. בחקירה השנייה הוא נשבר והודה כי גויס למוסד ב-2006 ושהוא הופעל בעבר על ידי ישראל.

אבו שהלה, שהיה קצין לשעבר במנגנוני הביטחון הפלשתינים, קיבל כסף עבור רכישת בית המכפלה, וביצע את הרכשה עבור גוף יהודי.

מקורות פלשתינים מסרו כי צו ההוצאה להורג על שמו של אבו שהלה הועבר מבית המשפט למשרד יושב ראש הרשות אבו מאזן שצריך לחתום על גזר הדין מוות לפלשתיני שרכש את בית המכפלה.

דעותיו הפרגמטיות לכאורה של אבו מאזן ואמירותיו הפומביות בתקשורת נגד הרג אזרחים לא מנעו ממנו בעבר לחתום על צווי הוצאה להורג דומים, למרות הלחץ הבינלאומי שמופעל על הרשות הפלשתינית לחדול מחיסול משתפי פעולה עם ישראל.

ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת, חבר הכנסת זאב אלקין וח"כ אריה אלדד: "גזר דין המוות על אדם שכל פשעו הוא מכירת בית ליהודים בחברון, מעיד על טיבה וטבעה האנטישמי של הרש"פ. אך סמלי הוא שגז"ד זה ניתן בפתחו של השבוע בו מצוין יום השואה.

"למעשה, גזר הדין האכזרי והגזעני הזה מעיד גם על העובדה שהבית אכן נמכר לרוכשיו היהודים. השדולה קוראת לרוה"מ לפעול בנחרצות נגד החוק הפלשתיני האנטישמי, הן באמצעות הצלת חייו של הנדון למוות, והן באמצעות החזרת הרוכשים היהודים לבית אותו רכשו כדין. כל התנהלות אחרת משמעותה הסכמה בשתיקה של ממשלת ישראל עם 'שלטון החוק' הפלשתיני האנטישמי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר