טלפון לנתניהו: הרב עובדיה יוסף על הקו

נשיא מועצת חכמי התורה, הרב עובדיה יוסף, התקשר לנחם את ראש הממשלה על פטירת אביו בן-ציון נתניהו ז"ל. מקורב לבית הרב אמר ל'כיכר השבת': "נדיר מאוד שהרב משוחח בתקופה האחרונה בטלפון, בטח אחרי הניתוחים שמרן עבר באוזן, אך הרב רצה לנחם את ראש הממשלה". עוד ניחם בטלפון: נשיא ארה"ב, ברק אובמה

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב עובדיה ונתניהו (צילום: ארכיון פלאש 90)

שיחה טלפון מיוחדת הגיעה היום אל ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על קו הטלפון היה נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף, שהתקשר לנחם את ראש הממשלה על פטירת אביו בן-ציון נתניהו ז"ל.

מי שהגיש לראש הממשלה את שיחת הטלפון היה השר אלי ישי.

הרב עובדיה ניחם את ראש הממשלה וברכו "המקום ינחם אתכם עם שאר אבלי ציון וירושלים.

מקורב לבית הרב אמר ל'כיכר השבת': "נדיר מאוד שהרב משוחח בתקופה האחרונה בטלפון, בטח אחרי הניתוחים שמרן עבר באוזן, אך הרב רצה לנחם את ראש הממשלה.

"הרב עודכן בבוקר יום ראשון לאחר התפילה על פטירת בנציון נתניהו וכבר אז ביקש מהשר ישי לנחם את ראש הממשלה בשמו, והיום הרב בעצמו ניחם את ראש הממשלה".

יצויין כי נשיא ארצות הברית ברק חוסיין אובמה התקשר לראש הממשלה וניחם אותו. נשיא ארה"ב, שנמצא בעיצומו של קמפיין בחירות, אמר לנתניהו: "מישל ואני מבקשים להביע את צערנו העמוק על פטירתו של אביך".

זרם המנחמים אל בית משפחת נתניהו, נמשך. היום הגיעו לנחם המקובל הרב בנייהו שמואלי ויד ימינו ר' מרדכי חסידים, נשיא המדינה שמעון פרס, שר הפנים ויו"ר ש"ס הנוכחי אלי ישי, השר סילבן שלום ואחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר