רחל אטיאס חזרה לבית-הספר וחיבקה את הצוות

רחל אטיאס בת השבע, היחידה ששרדה את התאונה הקשה בטבריה, בה נהרגו שמונת בני משפחתה (הורים וששה אחים), חזרה היום לבית-הספר "חמד" השוכן סמוך למקום מגוריה במושב בר-יוחאי. חברות כיתתה ערכו לה מסיבה חגיגית לרגל חזרתה לבית-הספר. "לכולם היו דמעות בעיניים, זה לא היה מחזה קל", סיפרה אחת המורות

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

רחל אטיאס בת השבע, היחידה ששרדה את התאונה הקשה בטבריה, בה נהרגו שמונת בני משפחתה (הורים וששה אחים), חזרה היום לבית-הספר "חמד" השוכן סמוך למקום מגוריה במושב בר-יוחאי.

שמונה ימים חלפו מאז התאונה הקטלנית. רחל הקטנה ניצלה בנס גדול, לאחר שעפה מהרכב הבוער הישר לשדה קוצים. היא אותרה על-ידי שוטר שהגיע ראשון לזירה והועברה במהירות לטיפול רפואי בבית-החולים רמב"ם בחיפה.

ביום שישי בבוקר, היא שוחררה מבית-החולים ובהחלטת בני המשפחה, היא עברה לדודתה אסתר כהן המתגוררת בצפת. לרחל קשר טוב עם בני משפחת כהן.

כאמור, הבוקר, לאחר שהחלימה מפציעה, שבה רחל לבית-הספר. הצוות הבכיר של בית-הספר המתין לה בהתרגשות בכניסה וקיבל אותה בחום. עין לא נשארה יבשה, כשרחל הקטנה חיבקה את הצוות.

חברות כיתתה ערכו לה מסיבה חגיגית לרגל חזרתה לבית-הספר. "לכולם היו דמעות בעיניים, זה לא היה מחזה קל", סיפרה אחת המורות.

מורות בבית-הספר והורים לתלמידות הכינו עוגות מרשימות, לצד מכתבים עידוד לרחלי. "היא כל-כך רצתה לחזור לבית-הספר, פשוט חיכתה לרגע הזה", סיפרה הדודה, אסתר.

אתמול (שלישי) שלחה רחלי לחברותיה מבית-הספר ציור מרגש, ובו הודתה להן על ציורים שהעבירו אליה מאז התאונה המחרידה.

"לחברות שלי בכיתה א' בבית-ספר חמד", כתבה, "תודה שבירכתם אותי ודאגתם לי. אני מתגעגעת אליכם. תודה, רחל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר