מכות במטאטא ומרק רותח, כך התעלל אב בבתו במשך שנים

ד', תושב אשדוד, נהג במשך מספר שנים לפגוע בבתו הקטינה. הוא הכה אותה, חבט בה במטאטא, הצליף בה באמצעות כבל חשמל ושפך עליה מרק רותח. ביום רביעי לפני שלושה שבועות התדפקו השוטרים על דלת ביתו של האב, במטרה לעוצרו. האם שהייתה עדה למקרי פגיעה ואלימות רבים בנערה, המשיכה בקשר השתיקה שגזרה על עצמה ואמרה לשוטרים כי בעלה באשקלון

אלי ג'אן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה (פלאש 90) (צילום: פלאש 90)

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד ד', חרדי בן 44 ותושב אשדוד אשר נהג במשך מספר שנים לפגוע בבתו הקטינה. על פי כתב האישום האב נהג גם להכותה נמרצות עד אשר נזקקה מספר פעמים
לתפרים וחבישות בבית חולים. "הנאשם נהג להכות את הקטינה, בכך שחבט בגופה במקל מטאטא, במגב, והצליף בגופה ובראשה עם כבל חשמל אותו קיפל לשניים" נכתב בכתב האישום.

מהלך השנים, עוד שהייתה בכיתות א'-ו' נהג אחיה של הנערה, כיום בת 18 לפגוע בה. האם שעל פי כתב האישום נכנסה לחדר מספר פעמים, לא פנתה למשטרה. הדבר היחיד שכן עשתה הוא לדבר עם הילדה על כך שלא תסכים לאחיה לפגוע בה יותר מדי "כי אז אף אחד לא ירצה להתחתן איתך".

לאחר מספר שנים, הלכה הילדה לפנימייה בבני ברק, נכנס גם האב לתמונה והחל פוגע בבתו במספר רב של הזדמנויות. בכתב האישום שהגיש עורך הדין טל (אדיר) כהן מפרקליטות מחוז דרום נכתב כי כשניסתה הילדה להתנגד לאביה אמר לה האב "מה את רוצה שאני אלך לשכנות?".

לאחר מספר שנים, הלכה הילדה לפנימייה בבני ברק, נכנס גם האב לתמונה והחל פוגע בבתו במספר רב של הזדמנויות.

בהמשך מואשם האב בגרימת חבלות רבות לבתו הקטינה. כך קרה שבשמחת תורה לפני כשלוש שנים, שפך על ידה של בתו מרק רותח, מכיוון שלדבריו "לא בישלה טעים". בפעם אחרת ברחה לבית מורתה בבני ברק לאחר שסבלה מחבלות רבות. המורה שהבחינה בילדה המוכה, לקחה אותה לטיפול רפואי כשהיא סובלת מנפיחות עזה בפניה, בראשה ובעינה. "הקטינה אשר לא רצתה לחשוף את מעשי הנאשם, סיפרה כי נפגעה מאוטובוס", לשון כתב האישום.

ביום רביעי לפני שלושה שבועות התדפקו השוטרים על דלת ביתו של האב, במטרה לעוצרו. האם שהייתה עדה למקרי פגיעה ואלימות רבים בנערה, המשיכה בקשר השתיקה שגזרה על עצמה ואמרה לשוטרים כי בעלה באשקלון. השוטרים שהחזיקו צו בית משפט, ערכו חיפוש בבית, וגילו כי האב מסתגר בחדר נעול בבית.

"השוטרים דפקו על דלת החדר וקראו לנאשם לצאת – אך הנאשם סירב. רק לאחר שהשוטרים בעטו בדלת החדר ופתחו אותה, נעצר הנאשם", נכתב.

מאז, מוחזק ד' במעצר ובכתב האישום מייחסות לו עבירות רבות של פגיעה בבתו, איומים, תקיפת קטין והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר