האם 'בקהילה' ו'מרכז העניינים' מתאחדים?

בשעות הערב (ראשון) הפיצו גורמים שונים בברנז'ה החרדית שמועות, לפיהם מערכות העיתונים 'בקהילה' ומרכז העניינים' עומדים לפני איחוד ומיזוג בינהם. המקור לשמועות הוא בעקיצה של 'בקהילה' כלפי השמועות לאיחוד בין 'משפחה' ויתד נאמן'. מה העקיצה? והאם יש אמת בדיווחים? כל הפרטים (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בקהילה (צילום: עזרא לנדאו)

בשעות הערב נפוצו בברנז'ה החרדית שמועות על מיזוג ואיחוד בין השבועון החרדי "בקהילה" לחינמון "מרכז העניינים".

על פי השמועות, בקרוב יאוחדו שתי העיתונים תחת בעלות אחת. כשבנוסף, יעברו משרדי מערכת 'מרכז העניינים' אל משרדי עיתון 'בקהילה' וכמו כן יפוטרו חלק מהעובדים ויחול קיצוץ בשכר הנותרים.

מבדיקה שערך 'כיכר השבת' מתברר, כי עדיין אין לידיעה כל אישור רשמי בשתי מערכות העיתונים ו'במרכז העניינים' אף יצאו בהכחשה גורפת וטענו כי לא היו דברים מעולם.

עוד מתברר, כי הבסיס לדיווח הינו שיתוף פעולה ייחודי שנעשה בשבוע האחרון בין שני העיתונים וזאת על מנת "לעקוץ" את השבועון המתחרה "משפחה" שהחליט בשבועות האחרונים להפיץ את חינמון אמצע השבוע שלו ביום שני, אותו יום בו מופץ "מרכז העניינים".

בעבר הלא רחוק, הפיץ משפחה את המהדורה החינמית שלו בימי שלישי אלא שבשבועות האחרונים טוענים גורמים בשוק התקשורת החרדי, כי נוצר שיתוף פעולה סמוי מאחורי הקלעים בין "יתד נאמן" לשבועון "משפחה", וישנו סיכום סודי כי בכדי לא לפגוע בחינמון הליטאי המופץ בימי שלישי יפיץ "משפחה" את החינמון שלו ביום שני.

אלא, שכאמור, הדבר הרתיח את מנהלי מרכז העניינים שבחרו לפרסם מודעות ענק בעיתון על עריכת מבצע מיוחד לקוראים החפצים לעשות מנוי על שבועון "בקהילה" וכך קרה הדבר ששני מתחריו החדשים-ישנים של "משפחה" (בקהילה המתחרה בשבועון ביום חמישי ומרכז העניינים המתחרה בחינמון של יום שני) שיתפו פעולה יחד במאבק.

מכאן ואילך, החלה השמועה להתגלגל בשוק העתונות החרדית כאילו ומתרקם מיזוג בין הצדדים, לטענת גורמים הבקיאים בנעשה, היה לגורמים אינטרסנטיים חלק בהפצת השמועות וזאת כחלק מהמאבק והתחרות בתחום התקשורת החרדית.

יצויין כי עם זאת מציינים הגורמים, כי לא ניתן לשלול על הסף מיזוג עתידי בין הצדדים וזאת בפרט לאור העובדה כי גם את "בקהילה" רכשו הבעלים בהתראה של פרק זמן קצר יחסית, כך שהכל עדיין פתוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר