ביטאון "הפלס" שכר משרד יח"צ לציבור הכללי

ביטאון "הפלס" של הפלג הירושלמי ומפלגת "בני תורה" אותה הוא מייצג, שכרו את שירותי היח"צן צבי וילדר שמבטיח בשיחה עם "כיכר השבת" לדאוג למיתוג העיתון והתנועה (מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היחצן של 'הפלס' צבי וילדר (צילום: יח"צ)

ביטאון "הפלס" של הפלג הירושלמי, המורכב בעיקר מפורשי "יתד נאמן" מאז ההנהלה החדשה, ומייצג את מפלגת "בני תורה", שכר משרד יח"צ: וילדר יחסי ציבור.

מי שעקב בימים האחרונים אחר כלי התקשורת הכלליים בישראל שם לב וודאי לדיווחים השוטפים מההפגנה שהתקיימה מול שערי כלא 6 בשל מעצרו של בחור הישיבה שסירב להתייצב בלשכת הגיוס .

בנוסף ציטטו כלי התקשורת בהרחבה את עיתון "הפלס", ביטאונה של מפלגת "בני תורה" שמנהיגה הרוחני הגר"ש אוירבך יזם את המחאה.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשבועות האחרונים שכרו עיתון "הפלס" ותנועת "בני תורה" את שירותיו התקשורתיים של צבי וילדר הנחשב לאחד מהאסטרטגים ואנשי יחסי ציבור הבולטים בישראל, ממשרד היח"צ "וילדר יחסי ציבור".

בשיחה עם וילדר הוא מאשר את הפרטים ואומר כי הינו מכוון בעיקר לתקשורת הכללית כשהמטרה הינה "למצב" את עיתון הפלס כאחד מכלי התקשורת המובילים במגזר החרדי.

"אנחנו נדאג למיתוג של תנועת בני תורה ושל העיתון בקרב הציבור הישראלי כשהמטרה לספר על המפלגה החדשה שצוברת תאוצה", אומר וילדר.

לדברי וילדר, "הסיפור הוא שקמה תנועה חדשה שהתחילה מאפס ונמצאת כעת עדיין בתחילת דרכה, תנועה שזכתה להצלחה גדולה ועתידה הפוליטי עוד לפניה".

וילדר מספר כי בעבר כבר ליווה כלי תקשורת חרדיים ביניהם עיתון "המודיע" ורדיו "קול חי", כמו גם קבוצת התקשורת של איש העסקים הדתי שלמה בן צבי כשלדבריו הוא מייצג כיום 90 גופים כלכליים ותקשורתיים מהמובילים במשק.

"אנחנו אחד משלושת המשרדים הגדולים בישראל וככזה נדאג לעיתון הפלס ולתנועת בני תורה", מבטיח וילדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר