עו"ד אריאל דרעי מונה למנכ"ל תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה"

מועצת הרשות השנייה אישרה היום את מינויו של עו"ד אריאל דרעי למנכ"ל רדיו "קול ברמה" והוא יכנס לתפקיד באופן מידי. דרעי עם אישור מינויו: "עתידה של התחנה עוד לפניה" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עו"ד אריאל דרעי (ארכיון כיכר השבת)

הרשות השנייה אישרה הערב (חמישי) את מינויו של עורך הדין אריאל דרעי למנכ"ל תחנת הרדיו קול ברמה.

עורך הדין דרעי שימש עד לאחרונה כמנכ"ל תנועת "טוב", התנועה החרדית חברתית. במסגרת תפקידו היה אמון, בין היתר, על פיתוח מוסדות התנועה, קידום מיזמים בתחום תעסוקת חרדים ושילובם במערכות האזרחיות והכלכליות וניהול מוסדות החינוך של התנועה.

לפני כן, שימש כמנכ"ל המכללה החרדית ירושלים, ובמסגרת זו היה אמון על פיתוח מערך ההשכלה הגבוהה לבני ובנות החברה החרדית ושילובם בשוק העבודה. דרעי אף היה חבר בוועדות ציבוריות וממשלתיות לקידום אידיאל זה.

כמו כן, הוא שימש כיועץ לשר לענייני ירושלים, עוזר לשר התשתיות הלאומיות וכן כיועץ בכיר וראש לשכת השר משולם נהרי במשרד ראש הממשלה ומשרד האוצר.

"קול ברמה" הוקמה לפני למעלה מחמש שנים, והינה תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר, זאת על פי סקרי TGI האחרונים ובכללם הסקר האחרון שפורסם בשבוע שעבר.

עו"ד אריאל דרעי מסר: "אין ספק שעתידה של קול ברמה עוד לפניה הן מבחינת שיעורי ההאזנה והן מבחינת יכולת ההשפעה, זאת בין היתר נוכח השינויים החברתיים והדמוגרפיים העוברים על החברה החרדית, הדתית והמסורתית בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר