בטאוני "יהדות התורה" מדווחים על "עצרת האחדות" • סקירה

שלושת בטאוני 'יהדות התורה' - "המודיע", "יתד נאמן" ו"המבשר", מדווחים בעמוד השער על "עצרת האחדות" שנערכה לזכרו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, לצד תמונה מהעצרת (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האלפים ב"עצרת האחדות", אמש (צילום: שלומי כהן)

"עצרת השנה" שנערכה אמש (ראשון) באצטדיון "הארנה" בירושלים לזכרו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף זצ"ל במלאות י"ב חודש לפטירתו, זוכה הבוקר לכותרות נרחבות גם ביומונים של המפלגה החרדית האשכנזית "יהדות התורה".

עיתון "המודיע" מדווח לקוראיו, בכותרת מושחרת ובולטת על "עצרת מספד והתעוררות ככלות י"ב חודש", זאת לצד תמונה גדולה מהעצרת.

"במלאות שנים עשר חודש לפטירת מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל", מדווח עיתון "המודיע", "השתתפו המונים, בראשות חברי מועצת חכמי התורה, רבנים, דיינים וראשי ישיבות בעצרת זיכרון נרגשת ומעוררת, בה הועלה זכרו והובאו פרקים ממשנתו בהלכה, בפסיקה ובעמלו העצום להגדיל תורה ולהאדירה".

אפילו הבטאון הליטאי "יתד נאמן", יצא מגדרו והעניק לעצרת הזיכרון תמונה מכובדת בעמודו הראשון של העיתון, כאשר תחתה נכתב: "אלפים רבים בראשות גדולי תורה ורבנים, השתתפו אמש בעצרת זיכרון, חיזוק ותשובה במלאות י"ב חודש להסתלקותו של הראשון לציון הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף זצוק"ל".

עיתון "המבשר" מדווח באוזן שמאל של העמוד הראשי, תחת תמונה גדולה מהעצרת כי "המונים השתתפו אמש בירושלים בעצרת התעוררות במלאות י"ב שנים (הטעות במקור. י"כ) להסתלקותו של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל".

"גדולי הרבנים העלו בערגה את זכרו הטהור של מי שעמד לדון ולהורות קרוב לשבעים שנה ברציפות, והחזיר את עטרת יהדות ספרד המעטירה ליושנה", מדווח "המבשר", ומציין כי "עם סגירת הגיליון נמשכת העצרת שתגיע לסיומה בשעת חצות הלילה באמירת סליחות ברוב עם לרגל עשרת ימי תשובה".

מנגד, ביטאון "הפלס" של הפלג הירושלמי מתעלם לחלוטין מקיומה של העצרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר