סקר TGI

רדיו "קול חי" מחזק את מעמדו במקום הראשון

סקר טי.ג'י.איי לחציון השני של שנת 2015 מעלה כי תחנת הרדיו "קול חי" מחזקת את מעמדה במקום הראשון עם 5.8 אחוזי האזנה. רדיו "קול ברמה" במקום השני עם 4.9 אחוזי האזנה (ברנז'ה, מדיה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: קול חי)

מובילים במקום הראשון: סקר טי.ג'י.איי המתפרסם היום (רביעי) ועוסק בתקשורת הכללית בישראל, חושף את נתוני האזנה לתחנות הרדיו של המגזר החרדי והדתי, במחצית השנייה של שנת 2015.

לאחר שבמחצית הראשונה של שנת 2015, נוצר מהפך כאשר רדיו "קול חי" עקף לאחר שנים את רדיו "קול ברמה", גם במחצית השנייה של השנה, רדיו "קול חי" מחזק את מעמדו במקום הראשון. מהנתונים עולה כי שתי תחנות הרדיו, "קול חי" ו"קול ברמה" רשמו עלייה קלה באחוזי האזנה.

לפי נתוני הסקר, רדיו 'קול חי' נהנה בחצי השני של 2015 מ-5.8 אחוזי האזנה, עליה קלה לעומת 5.6 אחוזי האזנה בסקר הקודם.

במקום השני רדיו 'קול ברמה' עם 4.9 אחוזי האזנה, ובכך מציג התחזקות קלה לעומת 4.5 אחוזי ההאזנה בסקר הקודם.

במקום השלישי תחנת הרדיו "גלי ישראל", הפונה למגזר הדתי מתחזקת גם היא מעט עם חשיפה של 2.3 אחוזים, לעומת 2 אחוזים בסקר הקודם.

מבט על הסקר לשנת 2014 מעלה כי בעוד רדיו "קול חי" נהנה אז מ-5.1 אחוזי האזנה, והגיע כעת ל-5.8 אחוזי האזנה, הרי שברדיו "קול ברמה" נהנו בשנת 2014 מ-5.5 אחוזי האזנה, לעומת 4.9 אחוזי האזנה כעת.

‫‫יצוין כי הסקר בודק את נתוני ההאזנה בחציון השני של 2015, כך שהשפעת המעבר של השדרן מרדכי לביא לרדיו "קול חי", בחודש ינואר השנה, עדיין לא באה לידי ביטוי בסקר.‬

מנכ"ל רדיו "קול חי", אבי רוזן מסר בתגובה כי "קול חי, בהובלת המגישים, העורכים והמפיקים ימשיך בעז"ה להיות הבית המרכזי של מאות האלפים ברדיו ובאתר האינטרנט. אנחנו שמחים לגלות, פעם נוספת, כי יש שכר לאיכות המושקעת בתוכניות השונות. אין לנו אלא להודות לבורא עולם שהביאנו עד הלום ולהתפלל להמשך הצלחתנו, יחד עם כל צוות התחנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר