"תוכנית אלולית" • ראיון

התוכנית של הצמד החרדי תשודר בטלוויזיה

צמד העיתונאים החרדי המשדרים תוכנית יומית ב'כאן מורשת' התרגשו מהבשורה כי תוכניתם תשודר מדי חמישי בטלוויזיה. בשיחה ל'כיכר' הם מוסיפים: "נעשה תוכנית אלולית - ללא ליצנות" (ארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מנדי גרוזמן ואלי ביתאן (צילום: באדיבות המצלם)

תכנית אקטואליה חרדית בבמה המרכזית של 'כאן 11': החל ממחר (חמישי) ובכל יום חמישי התכנית 'מנדי ביתאן' ב'כאן מורשת' בהגשת מנדי גרוזמן ואלי ביתאן תשודר בשידור חי בטלוויזיה ב'כאן 11' מהשעה שמונה ועד עשר בבוקר.

התכנית, ששודרה עד היום רק מראשון עד רביעי, תמשיך גם ליום חמישי החל משבוע זה. התכנית משלבת אקטואליה קשה ורכה, תרבות ודו שיח בין שני המגישים, נייעס חרדי עסיסי וחדשות מהעולם.

גרוזמן בישר לעוקביו בטוויטר על התכנית החדשה וכתב: "אבא אמא יש לנו משהו לספר לכם: החל ממחר, מידי יום חמישי, התכנית של ביתאן ושלי בכאן מורשת תתחיל להיות משודרת במקביל בטלוויזיה בכאן 11. תוכלו לראות את ניפופי הידיים הלחוצים שלי אל אלי ואת הרוגע שבו הוא מכיל אותם". ביתאן מצידו כתב כי זהו ‏"כבוד עצום. הנני העני ממעש, שלי ושלכם של מנדי וכל הג'אז הזה - מחר מתחילים לעשות שמח".

'כיכר השבת', שוחח עם השניים ושמע המון התרגשות אך לא מעט לחץ. "כיכר אתם נשמות", אמרו המגישים הצעירים, "אנחנו לקראת אלול והרצינות רבה ממש, ולכן אנחנו מתחייבים שלפחות בתכניות הראשונות נשתדל ללא ליצנות. רק מעבודה זרה".

הפרטים הקטנים על העיתונאים: אלי ביתאן החל את דרכו התקשורתית בעיתון 'שעה טובה', משם ל'בקהילה' ומשם לעריכת אתר 'בחדרי חרדים'. כיום הוא כותב על חרדים בעיתון 'מקור ראשון'.

מנדי גרוזמן התחיל ב'כיכר השבת', בעיתון 'כפר חב"ד', ב'מקור ראשון' ובעיתון 'בשבע'. כיום הוא מפרסם טורי דעה בעיתון 'ישראל היום'.

את התכנית המשותפת השניים החלו להגיש בינואר 2018 ועל פי נתוני סקר ה-TGI האחרון, התכנית "מנדי ביתאן" היא תכנית האקטואליה המואזנת ביותר במגזר הדתי והחרדי בשעות הבוקר, עם נתוני האזנה של עשרות אלפים מידי בוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר