קול המחאה: איציק אלרוב מגיע לרדיו קול ברמה

יוזם מחאת הקוטג' , איציק אלרוב, יגיש פינה קבועה ברדיו "קול ברמה". בפינתו החדשה, יסכם אלרוב את החדשות בנושא המחאה החברתית בתחומי הצרכנות השונים. אלרוב, תושב בני-ברק, נחשב למוביל מחאת הקוטג' ולמי שהנהיג את חרם הצרכנים בישראל, באמצעות רשת הפייסבוק. כל הפרטים

יוני גבאי | כיכר השבת |
איציק אלרוב (פלאש 90)

יוזם מחאת הקוטג' , איציק אלרוב, יגיש פינה קבועה ברדיו "קול ברמה" FM 105.7 92.1 104.3 במסגרת התוכנית "על המדף" העוסקת בסוגיות צרכניות בהגשת איציק מצרפי. התוכנית משודרת בימים א'-ד' בין השעות 18-19 בכלל תדרי התחנה.

בפינתו החדשה, יסכם אלרוב את החדשות בנושא המחאה החברתית בתחומי הצרכנות השונים. אלרוב יציג את המהלכים הבאים בנושא על מנת להעביר לציבור החרדי את המתרחש בציבור הכללי, ולעודד אותו לפעול למהפכה חברתית וצרכנית.

אלרוב, תושב בני-ברק, נחשב למוביל מחאת הקוטג' ולמי שהנהיג את חרם הצרכנים בישראל, באמצעות רשת הפייסבוק, במחאה על העלייה המתמשכת במחירי המזון במדינה.

יש לציין כי על פי סקר TGI האחרון מדורגת תחנת "קול ברמה" במקום החמישי בין תחנות הרדיו האזוריות בישראל, כאשר התחנה זוכה לחשיפה הנאמדת ב - 177,000 מאזינים בממוצע מידי יום ההופכת אותה לגדולה והמואזנת ביותר במגזר הדתי חרדי.

אבי מימרן מנהל התוכן ברדיו מסר: "תחנת הרדיו קול ברמה רואה לנכון בימים אלו להמשיך ולהשמיע את המצוקה החברתית שאינה פוסחת על המגזר החרדי. איציק אלרוב כמי שבא ומכיר את המגזר החרדי, ימשיך להניף את דגל המחאה החברתית גם בקול ברמה." 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר