פואד הבריא: "חזרתי מהמוות"

חבר-הכנסת בנימין בן-אליעזר (פואד) השתחרר מבית-החולים לאחר 40 ימי אשפוז ממושכים. "זו לא הפעם הראשונה שאני נפצע ולא הפעם הראשונה שנותחתי. מעולם לא עברתי חוויה כפי זו שעברתי, ואם הצלחתי לעבור - הדבר עומד לזכותכם הגדולה", אמר ח"כ פואד בהתרגשות (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שב לחיים. פואד, היום (פלאש 90)

ברוך רופא חולים. חבר-הכנסת בנימין בן-אליעזר (פואד) השתחרר היום (ראשון) מבית-החולים 'תל השומר', לאחר 40 ימי אשפוז. פואד אושפז בבית-החולים בעקבות דלקת ריאות חריפה.

רגע לפני שעזב את בית-החולים, הוא כינס מסיבת עיתונאים מיוחדת, במהלכה הודה לרופאים שהחזירו אותו "מן המוות אל החיים", כלשונו.

"אחרי 40 יום, אני חוזר הביתה", אמר בן אליעזר בהתרגשות. "זה לא קל לי - בעיקר כשאני עומד ליד צוות שאין לי הגדרה אחרת מאשר לומר, החזיר אותי מן המוות אל החיים. לכן חשבתי שמן הראוי שאומר להם תודה ותודה עמוקה. רציתי להודות לכל מי שהתפלל למעני".

עוד אמר פואד: "אני מזדהה עמם ומזדעק עימם (עם הרופאים) רק מי שקרע מעליו את כל הכבלים כדי להשתחרר, יודע כמה עבודת קודש האנשים האלה עושים. זה לא רק הם. זו לא הפעם הראשונה שאני נפצע ולא הפעם הראשונה שנותחתי. מעולם לא עברתי חוויה כפי זו שעברתי, ואם הצלחתי לעבור - הדבר עומד לזכותכם הגדולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר