במסגרת הסדר טיעון

פרשת דוד ביטן: שמונה חודשי מאסר בפועל לארנון גלעדי

במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות, יודה ארנון גלעדי בעבירות של מרמה והפרת אמונים | גלעדי ניצל את תפקידו בעיריית ת"א לעזור למקורבו לח"כ ביטן (ארץ)

(צילום: פלאש 90)

התפתחות בפרשיית דוד ביטן: פרקליטות מיסוי וכלכלה הגיעה להסדר טיעון עם ארנון גלעדי, שהואשם בקידום אינטרסים של חבר הכנסת דוד ביטן, אז בכיר בעיריית ראשון לציון ושל אדם נוסף - עד המדינה בפרשה, בניגוד לחוק.

במסגרת הסדר הטיעון, הסכים גלעדי להודות בשתי עבירות של מרמה והפרת אמונים ואילו הפרקליטות תבקש מבית המשפט להקל עימו לדרוש 8 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי, קנס כספי בסכום של 35,000 ש"ח בנוסף לקלון שיוטל עליו. גלעדי ייאלץ להתפטר מכל תפקידיו הציבוריים מיד לאחר גזר הדין.

לפי כתב האישום, שתוקן בעקבות עסקת הטיעון, ארנון גלעדי ניצל את מעמדו ותפקידו בעיריית תל אביב, ע"מ לעזור לעד המדינה לקדם 3 פרויקטים נדל"ניים שהיו תקועים, זאת לפי בקשת חבר הכנסת דוד ביטן. "גלעדי פעל בסטייה מן השורה ותוך הימצאות בניגוד עניינים חמור על רקע פעילותו המשותפת עם חבר הכנסת ביטן" ציינה הפרקליטות בכתב האישום.

כמו כן מואשם גלעדי כי קיבל סך 30,000 ש"ח משלושה יזמי נדל"ן שונים שביקשו לקדם הליכים מול גורמי מקצוע בעיריית תל אביב. הכספים, לפי כתב האישום, הופקדו בחשבון בנק ונועדו למימון טיפוח מעמדו הציבורי של גלעדי וקידום מועמדותו לקראת הבחירות לרשויות המקומיות בשנת 2018.

בעקבות הפרשייה בה חשוד חבר הכנסת דוד ביטן, כמי שביקש את טובות ההנאה מגלעדי, ועל כן הוא מנוע מלקבל תפקיד של שר בממשלה המתהווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר