דרדור הפח

הוארך מעצרו של הקטין החרדי שפצע את האישה בהפגנה

בית המשפט נענה חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצר הקטין הנוסף שנעצר בחשד לדרדור הפח שפגע במירל דז'לובסקי, במהלך הפגנה נגד חנות סלולר (משפט)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

אל בית משפט השלום בירושלים, הובא היום (ראשון) הקטין החרדי שנעצר בתום מצוד, בחשד למעורבות בדרדור הפח שפגע באישה חרדית במהלך הפגנה, לדיון בהארכת מעצר.

בית המשפט קיבל חלקית את בקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים נוספים, לצורך השלמת חקירה.

במקביל, בית משפט המחוזי שחרר באופן מפתיע חשוד אחר שעצור בתיק למעצר בית עם אזיק אלקטרוני, אך המדינה צפויה להגיש ערר על ההחלטה.

כזכור, המשטרה פרסמה אתמול כי חקירה של תחנת לב הבירה המחוז ירושלים, הובילה במוצ":ש לאיתורו של חשוד שהיה בבריחה במהלך החודשים האחרונים.

על פי חשד המשטרה וחומרי החקירה, החשוד מעורב יחד עם נוספים בגרימת פציעתה הקשה של אשה בתאריך 15.12.22 בשעת ערב מאוחרת, במהלך מחאה שגלשה להפרת סדר ברחוב יחזקאל, זאת על רקע מעצרו של חשוד בהצתת חנות סלולר.

החשודים חברו יחדיו, הציתו את תכולת פח המוצב במקום ומיד לאחר מכן דרדרו את הפח במורד הרחוב וגרמו לפציעה הקשה של עוברת אורח שנפגעה מפגיעת הפח ופונתה לטיפול רפואי.

כזכור, מירל דז'לובסקי אם ל-11 ילדים, יצאה מביתה בערב יום חמישי לפני כארבע חודשים לקניות לשבת וחלפה בסמוך לרחוב יחזקאל בירושלים שם אירעו הפרות סדר.

במהלך הפגנה פח בוער פגע בעוצמה במרכז החזה של דז'לובסקי. בעקבות המכה היא התמוטטה על המדרכה ופונתה במצב קשה מאוד ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק.

מירל סבלה מפגיעה ריאתית דו צדדית קשה ביותר ונזקקה לפעולות התערבותיות דחופות ומצילות חיים. לאחר שהתייצב מצבה היא הועברה לאשפוז ממושך ביחידה לטיפול נמרץ בראשות פרופ' פיליפ לוין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר