'זינגער בכיכר'

למה קפצו ברומר וסלומון והשר שהתגלה כזמר לא רע

'זינגער בכיכר': כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. הדואטים המפתיעים של השבוע, השר והרב שהחליטו לבצע דואט וקטעים מלהיבים מהופעות השבוע (זינגער)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

חשיפת 'זינגער': לקראת חג הפורים עשרות ישיבות פנו לכוכב הרשת והזמר שוקי סלומון, ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', בבקשה להשתמש בלחן של להיט הפורים שלו שכבש את המגזר 'עדלאידע', מתוך רצון ליצור קאבר ייחודי - כל ישיבה והמילים שלה. סלומון נעתר בחיוב ושיחרר לישיבות את הלחן ללא עלות כתרומה, זאת לצד עשרות רכבים שיתרום לישיבות רבות לחג הפורים כחלק מפעילותו להחזקת התורה בארץ ובעולם. 'זינגער' מתכונן לרקוד עם כולם.

ובאווירת חודש השמחה: באולפניו של המפיק דוד פדידה ברמת גן (פינת בני ברק), ראינו את הזמרים שוקי סלומון וקובי ברומר בקפיצות מתואמות כשלצידם המעבד המוכשר אהרל'ה נחשוני והמפיק פיני גולדברג לכבוד שירם המשותף שיוצא בקרוב ויקרא שמו :״שיר-האמונה״.

את השיר 'משנכנס אדר' במקצב 5 רבעים שמעתם? הקלידן אבי דרור מגיש גרסת ג'אז מקורית לכבוד חודש אדר שהגיע... 'זינגער' עדיין מנסה לספור את הפעימות.

דואט מרגש, מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ בשבע ברכות יוקרתי בניו יורק השתתפו גם אברהם פריד ויעקב שוואקי בליווי תזמורתו של מנדי הרשקוביץ.

רבה של מגדל העמק וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן והזמר אבי מילר נצפו השבוע בדואט לשיר: 'מי האיש' של ר' ברוך צ'ייט, בדינר יוקרתי שערך הרב בן ציון נורדמן יו"ר 'דגל התורה' בחדרה, מייסד ומנכ"ל רשת 'מדעים ויהדות' ומכותבי הטורים ב'כיכר השבת'. 'זינגער' אהב את הספונטניות, אבל לא נראה לו שהיה קונה כרטיס למופע המשותף.

צילום: משה סוסנה

הזמר והיוצר המצליח עקיבא תורג'מן מלווה בקלידן המצוין שלו דותן לב ארי, תועד בשירה בערב לבנות מארגון 'נפש יהודי' ביקב ברקן - באירוח של איש העסקים ג'קי בר.

במהלך חתונה של אפרים יחזקאל, מחזני בית הכנסת עדס בירושלים החזנים והפייטנים יובל טייב ויחיאל נהרי בדואט 'אין עוד מלבדו'. 'זינגער' אהב את הפרגון של נהרי שבשנים האחרונות הפך למחבק הגדול של הז'אנר.

(צילום: אריאל עדן)

הזמר חיים ישראל ושר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף תועדו בדואט: 'לך אלי תשוקתי', בהילולת הגאון רבי יעקב אדלשטיין מי שהיה רבה של רמת השרון. 'זינגער' התרשם מהשר וגם שוקל להיות שר כדי להיות שר עם חיים ישראל, בינתיים אף מפלגה לא התנדבה לפתוח את הרשימה עבורו.

(צילום: ת.י.)

המוזיקאים מוטי ויזל, משה מנדלסון ושלומי ברנשטיין תועדו בשירי רגש באירוע חלאק'ה פרטי ויוקרתי בממילא בירושלים.

(הפקה: משה קרבץ)

החזן והפייטן משה דוויק, בשירת "יפה ותמה" בדינר של הרב שלמה יהודה בארי 'הינוקא'. 'זינגער' התנחם בעובדה שהפעם הרב ויתר על הליווי בקלידים.

(צילום: אוראל בראל)
ומדינר לדינר, השבוע נערך דינר של ארגון "הבן יקיר", בשיאו של האירוע הפתיעו מקהלת הילדים "זינגערלעך" ובעל המנגן משה שטקל במחרוזת רגש, צפו בטעימה מתוכה. 'זינגער' מצהיר כי אין קשר משפחתי בינו ובין המקהלה.
(צילום - יוסי רוזנבוים)

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר