הפוטושופ ש"מגייר" את הדוגמנים בפרסומות

מה הפחד הגדול של משרדי הפרסום לחרדים? מעצבי פרסום מברוקלין חושפים את הקשר בין הפוטושופ לתעשיית גיור משגשגת ועל הדרך מגלים כמה סודות מקצועיים (ברנז'ה, פרסום)

שושי מילר | כיכר השבת |
(עיבוד: כיכר השבת)

משרד פרסום חרדי מברוקלין, ניו יורק, חושף את "תעשיית הגיור" שנעשית בפרסומות כדי להתאים אותן למגזר. משרד הפרסום Media OTG שיתף בעמוד הפייסבוק שלו דוגמה לשימוש בפוטושופ בפרסומים חרדיים. אנשי המשרד מודים כי הם מכנים זאת: "הכיפה המרחפת", כיוון שברוב הפעמים הכיפה המולבשת, אינה נראית טבעית. המראה המזויף הוא הפחד הגדול של המעצבים והבור המכשיל שקל ליפול אליו.

בשל כך, במשרד גאים שהצליחו להפיק פרסומת טבעית (יחסית) לחברת התרופות Maxi Health. מה שהביא אותם לחלוק עם כולם את סודות המקצוע.

אין ספק כי הפוטושופ חוסך הרבה כאב ראש למשרדי הפרסום, ובמקום לבזבז ימים שלמים על צילומי סטודיו לפרסומות, אפשר פשוט לקחת תמונות ממאגרי תמונות גדולים ולהוסיף להם כיפה?

מצאו את ההבדלים:

לפני
אחרי
פרסומת טבעית (יחסית)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר