תיעוד דומע: הלווית נינת האדמו"ר מויז'ניץ מונסי

אלפים ליוו למנוחות את האישה חיה פייגא הגר ע"ה, נכדתו של האדמו"ר מצ'רנוביץ ויליאמסבורג, ונינתו של האדמו"ר מויז'ניץ מונסי, שנפטרה שנה לאחר החתונה ויומיים לאחר לידת בתה הראשונה, פטירה שהכתה בהלם את אלפי בני החסידות • צפו בגלריה ממסע הלוויה הכואב כפי שתיעד צלם א בליק (בעולם)

צילום: א בליק | כיכר השבת |
מסע הלוויה בבית העלמין (צילומים: א בליק)

אלפים ליוו אמש (שלישי) למנוחות את האישה חיה פייגא הגר ע"ה, נכדתו של האדמו"ר מצ'רנוביץ ויליאמסבורג, ונינתו של האדמו"ר מויז'ניץ מונסי, שנפטרה שנה לאחר החתונה ויומיים לאחר לידת בתה הראשונה , פטירה שהכתה בהלם את אלפי בני החסידות.

בתחילת השבוע ילדה האם בשעה טובה ומוצלחת את בתה הראשונה, אולם מתסביך שנגרם בלידה על פי הערכת הרופאים בשל זיהום, הידרדר מצבה הרפואי, ואתמול בשעות הבוקר היא נפטרה.

האם הצעירה בת ה-18 היא נכדתו של האדמו"ר מצ'רנוביץ ויליאמסבורג, ונינתו של האדמו"ר מויז'ניץ מונסי. לפני שנה, נישאה בחתונת ענק שנערכה במונסי שבארה"ב לבעלה הרב יוחנן הגר - בנו של הרב ברוך שמשון הגר רב קהילה חסידי ויז'ניץ בבני ברק ובית שמש.

מסע הלוויה הכואב יצא מבית המדרש של חסידות ויז'ניץ בבורו פארק דרך בית המדרש טשרנוביץ שבנשיאות הסב הרה"צ רבי משה שנייבלג שנשא דברי הספד, לאחריו הספיד הבעל הרב יוחנן הגר, שבבכי מר נפרד מאשתו הצעירה.

לאחר מכן המשיך מסע הלוויה לבית המדרש המרכזי של חסידות ויז'ניץ-מונסי בעיירה מונסי. האדמו"ר השתתף במסע הלוויה לכל אורכו עד בית העלמין במונסי שם נטמנה.

צפו בגלריה ממסע הלוויה הכואב כפי שתיעד צלם א בליק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר