המקובל מירר בבכי בבית הרב מנדלסון זצ"ל

חסידים, ליטאים וספרדים נהרו לביתו של הרב מנחם מנדל מנדלסון זצ"ל, הרב הנערץ של קוממיות. אתמול: ר"י שפת אמת והמקובל הרב ניסים מויאל ניחמו. הרב ניסים מויאל שהתבקש לשאת דברים לעילוי נשמת הרב מנדלסון התקשה לדבר. "אין תמורה לרב מנדלזון", ייבב המקובל. "הקדושה שלו ומה שעשה למען היהדות הם רבים"

אלי ג'אן | כיכר השבת |

המוני בית ישראל נהרו השבוע למושב קוממיות בכדי לנחם את בניו של הגה"צ הרב מנחם מנדל מנדלסון זצ"ל, שנפטר ביום חמישי שעבר. אתמול (שלישי) הגיעו לביתו הרב שאול אלתר מגור, ראש ישיבת שפת אמת והמקובל הרב ניסים מויאל שמירר בבכי במשך שעה ארוכה. היום, יציינו במשפחת מנדלסון את סיום השבעה בקברו של רב המושב בהר המנוחות.

הרב שאול אלתר ניחם את ילדי הרב ואאת אחיו שעתיד לרשת את תפקיד רב מושב קוממיות, הרב ישראל יצחק מנדלסון ואמר כי הרב מנחם מנדלזון היה מגדולי הדור "אנחנו חייבים לו רבות על כל מה שעשה לעם ישראל", התבטא.

הרב ניסים מויאל שהתבקש לשאת דברים לעילוי נשמת הרב מנדלסון התקשה לדבר. "אין תמורה לרב מנדלזון", ייבב המקובל. "הקדושה שלו ומה שעשה למען היהדות הם רבים".

הרב מויאל ביקש לקטוע את דבריו בשל הבכי שטילטל את גופו, אך בניו של הרב זצ"ל ביקשו שימשיך.

בין הנוכחים במקום ניתן היה לראות חסידים, ליטאים וספרדים יושבים צפופים זה לזה. "זה מחזה שלא רואים בכל יום", אמר אחד המשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר