דעה: תודה לאח בנט, בזכותו אניף דגל שחור ביום העצמאות

"אני חרדי, לא חדש, אבל כזה ששירת בשירות האזרחי, מעביר אלפי ש"ח בחודש לזרועות המס, ונושא על גבי עשרות אלפי מתנחלים" יהושוע וורצל מודה לנפתלי בנט האח על פועלו המשותף עם לפיד שסייע לו להכיר את מקומו "אצלינו פיקוח נפש דוחה את כל התורה, אצלכם לאומנות ופאשיזם דוחות את כל התורה" (דעות)

יהושוע וורצל | כיכר השבת |
בנט, תודה אחי! (צילום: פלאש 90)

שלום לך, האח בנט (ברוסיה הקומוניסטית כולם היו חברים, בישראל הפאשיסטית כולם אחים, והיחס, שווה).

ברצוני להודות לך על פועלך המשותף עם יקירך יאיר לפיד.

אני אדם חרדי, לא חדש, אבל כן כזה ששירת בשירות האזרחי, עובד (ואפילו קשה) מעביר אלפי ש"ח בחודש לזרועות המס השונות של מדינת ישראל, משלם משכנתא ונושא על גבי הקט עשרות אלפי מתנחלים העוברים בעזרת כספי על השבועה אותה הושבענו שלא למרוד באומות, מוציאים את דיבתנו רעה בפני אומות העולם, גורמים נזק קשה ליצוא הישראלי, מכבידים את הנטל הביטחוני על חיילי צה"ל - ובגין כך רוצים לגייס לשם גם את בני.

עד לפני זמן לא רב, קרוב הייתי ליפול בשבי הלאומנות שפשתה בשולי המגזר החרדי, מוצא עצמי נגרר לעיתים בגל הלאומנות שטפטף דרכך ודרך שולחך אל תוככי המגזר החרדי. ההרגשה כביכול אכן אותה תורה לנו, היא זו שהקלה עבורי לבלוע את דברי ההבל, הלאומנות הבוטה, תוך זלזול בצו תורתנו הקדושה 'וזכרת כי עבד היית בארץ מצרים'.

ואז - הגיע בנט

אמת, כי כשיצא לי לבקר בבית כנסת דל"י ולראות כיצד הקהל כולו מזלזל בבקשת 'יקום פורקן' (בה אנו מתפללים להצלחת תלמידי החכמים, לידיעתך), בעודו עובר לדום בתפילת ה'מי שברך לחיילי צה"ל' צרם לי הדבר. אך תליתי זאת בעובדה שכנראה רוב הציבור אותו אתה מייצג אינו מבין את שפת הארמית בה חוברה בקשת יקום פורקן.

ואז הגעת אתה, ובאומץ לב הכרזת: לאומנותנו דתנו!

כתב בגל"צ / זמר בלהקה צבאית / מתנדב הרוחץ זקנים ראוי להוקרה בעיניכם עשרת מונים מיהודי שהחליט להקדיש את כל כולו ללימוד תורה. בעוד הראשון יזכה להטבות, השני ייענש בחומרה.

לעומת זאת, צעיר ערבי שיחליט להקדיש את זמנו ללימוד הקוראן, ואולי אפילו לתמיכה כזו או אחרת בארגון טרור, לא ייגרעו מזכויותיו מאומה. היות ודין אחד ללומד התורה ודין אחר ללומד הקוראן.

וכמובן, גם לעידוד התעסוקה במגזר שלנו דאגת בשים לב.

במקום ליצור אפליה מתקנת להעסקת חרדים, בחרת להיטפל למגזר החלש במדינה, ובאמצעות שורת גזרות דרקוניות לעודד נשים המשתכרות שכר מינימום להשאר בביתן עם ילדיהן - וכפועל יוצא להחריף עוד את מצב התעסוקה בקרב הגננות והמטפלות.

"ביום העצמאות הקרוב, אניף דגל שחור"

תודה לך על פקיחת העיניים, תודה לך על שסייעת בידי להכיר את מקומי, לברך על שלא שם חלקי עמכם. אצלינו פיקוח נפש דוחה את כל התורה, אצלכם לאומנות ופאשיזם דוחות את כל התורה.

אינני חושש לעתיד היהדות, גברנו על גזרת הקנטוניסטים הצארית, נשרוד גם את גזרת הקנטוניסטים הפאשיסטית החדשה. אין ספק כי אנו בפני מלחמה קשה, אך סמוך ובטוח אני כי בורא עולם שגאלנו מגלות מצרים יגאלנו גם מגלותך אתה.

כשיגיע יום העצמאות הקרוב, אדע להניף יחד עם אחיי (באמת, לא כמטאפורה המגיעה לסמא עיני בוחרים תמימים) חסידי סאטמר דגל שחור, ולבכות את הקמת המדינה היחידה בעולם בה יהודי המחליט להקדיש את חייו ללימוד תורה צפוי להתנכלויות והתעמרות, בעוד ערבי שיבחר להקדיש את חייו ללימוד הקוראן, לא יגרע מאומה מחלקו.

ושורת סיום לאחיי החילונים, כעת יתכן שנוח לכם לראות כיצד בנט מיישם הלכה למעשה את חלומכם לכפות עלינו לשנות את אורחות חיינו. דעו לכם, לא זמן רב ייקח עד שיעבור 'לטפל' בכם ותמצאו את עצמכם מתקצבים עוד ועוד התנחלויות, נגררים לעוד ועוד מלחמות מיותרות והכל בשם דת הלאומנות המנחה אותו בדרכו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר