"שפחה" בבית

נחמיה שטרסלר טען ל"דיכוי" נשים חרדיות והותקף

הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר, תקף את האברכים היושבים לעסוק בתורה הקדושה וכינה את האישה החרדית "שפחה". ח"כ אזולאי בתגובה: "מעבר לגבולות החוסר מודעות" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נחמיה שטרסלר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

הפרשן הכלכלי של עיתון 'הארץ', נחמיה שטרסלר, תקף את האברכים החרדים היושבים לעסוק בתורה הקדושה כאשר הנשים החרדיות יוצאות לעבוד ולפרנס את הבית וכינה אתן האישה החרדית "שפחה".

שטרסלר צייץ בטוויטר: "האבסורד האמיתי הוא שהנשים מקריבות עצמן למען הגברים והן בטוחות שזה מצווה. זה חלק מהדיכוי של הנשים במגזר החרדי. הכי כיף זה להיות בחור ישיבה. אתה מלך בבית. ויש לך שפחה".

בתגובה אמר ח"כ ינון אזולאי: "כמה חבל שבחר לו העיתונאי המוערך נחמיה שטרסלר ליפול למלכודת ולהכפיש מגזר שלם. לכתוב על האשה החרדית - 'שפחה', זהו מעבר לגבולות החוסר מודעות, אני מזמין אותך שטרסלר היקר לבחון את אחוזי האלימות כלפי הנשים במגזר הכללי מול המגזר החרדי".

יהודה גליקמן, דוברו של ח"כ יעקב אשר, צייץ בתגובה: "האבסורד האמיתי הוא שעיתונאים שמעולם לא חיו חיים של תורה, משמיצים בבוטות את אורח החיים החרדי והם גם בטוחים שהם עושים בזה מצווה. זה חלק מהדיכוי בתקשורת של המגזר החרדי. הכי כיף זה לשבת בצד. אתה מלך המקלדת ויש לך פינה בעיתון".

העיתונאי יוסי אליטוב, עורך 'משפחה', הגיב לשטרסלר: "כמה מצער שעיתונאי ידיד ומוערך כמו נחמיה קם בוקר אחד בראש של רון קובי ומתגולל על החרדים ונשותיהם בשפה זולה ולא מכובדת. מה נסגר איתך שטרסלר".

עיתונאי "כיכר השבת" ישי כהן הוסיף בחשבון הטוויטר שלו: "הם לא רוצים שהחרדים יצאו לעבוד, הם לא רוצים שהנשים החרדיות יזכו למעמד בשוק העבודה. הם רוצים לחלן אותנו. שנפסיק לעסוק בתורה הקדושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר