השופט דוד רוזן: "שולה זקן היא מחוללת פשע"

השופט דוד רוזן תקף את הסדר הטיעון עם שולה זקן ואמר כי היא "מחוללת פשע" והוסיף כי היא צריכה לקבל חמש שנים ומעלה אך רמז כי ייאלץ לקבל את הסדר הטיעון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שולה זקן (צילום וידאו: מוטי קמחי - ynet, תמונה: פלאש 90)

פרשת הולילנד: בשעה 13:00 שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן צפוי למסור את גזן הדין של שולה זקן, לשעבר ראש לשכתו של אהוד אולמרט, שחתמה על הסכם טיעון עם הפרקליטות שמבקשת להטיל עליה 11 חודשי מאסר בלבד.

במהלך הדיון המקדים הבוקר תקף השופט רוזן את זקן ואמר עליה כי היא "מחוללת פשע". השופט רוזן תהה: "למה צריך לשלם לה מחיר כזה? מה היא נותנת בסך הכל? אולמרט עצמו הודה שמימן את ההגנה שלה והיא שתקה, אז מה חדש? אין פה ניקוי אורוות. הסדר טיעון לא משחרר אותי ממתחם הענישה".

שולה זקן עצמה דברה במהלך הדיון בפני השופט הרוזן ואמר: "כל חיי עבדתי לפרנסתי ופרנסת משפחתי. לצערי לא שירתי בצה"ל ולא למדתי באוניברסיטה. כל שלמדתי היה תוך כדי תנועה ולטובתו של אהוד אולמרט.

"אני עומדת היום לאחר שנחשפתי בפני הציבור כולו. אינני תולה אשמה על אף אחד, רק על עצמי. התבלבלו ערכיי שעל ברכיהם גדלתי בבית הוריי. המעמד קשה לי. הודיתי במשטרה בכל המעשים שאני עשיתי".

על הכספים שקבלה במהלך שרותה בלשכתו של אולמרט אמרה זקן: "רוב הכספים לא הועברו לאורי מסר, הם נשארו אצל אולמרט. דכנר (עד המדינה המנוח שמואל דכנר, נכ"פ) הביא לפעמים גם צ'קים או מזומן. צ'קים הייתי פורטת".

בסיום הדיון אמר השופט כי "שולה צריכה לקבל חמש שנים ומעלה, אבל יש גם את הרכנת הראש מול בית המשפט העליון שמחייב לכבד את הסדרי טיעון", כמה שנראה אולי כרמז לכך שהוא הולך לקבל את הסדר הטיעון עם זקן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר