המשטרה תמליץ להעמיד לדין את עו"ד משה שרמן

במשטרה הוחלט להמליץ להעמיד לדין את עורך הדין משה שרמן, פרקליטו של העבריין שלום דומרני, בגין איומים על התובעת בפרשת האיומים על 'הרנטגן' בבחירות בנתיבות (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עו"ד משה שרמן (צילום: פלאש 90)

חודשים ספורים אחרי שפרקליטות מחוז דרום, באמצעות עו"ד סיגל דהן-הירש, החליטה להגיש כתב אישום נגד העבריין שלום דומרני בגין ביצוע עבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, הפרעה בבחירות ושיבוש מהלכי משפט, מתברר הבוקר (שני) כי גם פרקליטו עומד להסתבך.

על פי הדיווח בעיתון "ישראל היום", במשטרה הוחלט להמליץ להעמיד לדין את עורך הדין משה שרמן, פרקליטו של העבריין שלום דומרני, בגין איומים על עו"ד סיגל דהן-הירש, התובעת בפרשת האיומים על הרב יעקב ישראל איפרגן, המכונה 'הרנטגן'.

ראשיתה של הפרשה מתחילה בבחירות המוניציפאליות שנערכו בנתיבות, כאשר על פי כתב האישום שהוגש נגד דומרני וכן כתב אישום נוסף נגד עוזרו של הרב יורם אברג'ל, עמנואל אלישע, הם הילכו אימים כנגד חצרו של הרב איפרגן שתמך במועמד המתחרה.

בתקופת הבחירות נחלקו רבני העיר בתמיכתם במועמד לראשות העיר. מחנה הרב איפרגן (הרנטגן) תמכו במועמד אייל מסיקה, במחנה הרב אברג'ל תמכו הרבנים בראש העיר המכהן יחיאל זוהר.

הפילוג בין הרבנים יצר מתיחות רבה, ולעתים אף אלימה, בין המחנות. לפי כתב האישום, במהלך תקופת הבחירות, עלה חשש בקרב מחנה הרב אברג'ל כי סיכויו של מסיקה להיבחר לראשות העיר הינם גבוהים יותר מאלה של יחיאל. על רקע חשש זה, ניצלו אנשי הרב אברג'ל את היכרותם רבת השנים עם שלום דומרני, וכן את העובדה ששמו ונוכחותו ביום הבחירות עשויים לפעול לטובתם ולהוות יתרון על פני המחנה השני ולכן שוחח עוזרו של הרב אברג'יל עם שלום דומרני וגולל בפניו את חששותיו של רבו ומחנהו.

ביום הבחירות הגיעו שלום דומרני יחד עם אנשיו לרב אברג'ל ובפגישה ביקש עוזרו של הרב מהנאשמים לאיים על מחנה איפרגן ובכך למנוע מאנשי מחנה זה להמשיך ולפעול לטובת מסיקה. מיד לאחר מכן, הגיעו הנאשמים (דומרני וקסנטיני) למוסדות החינוך של הרנטגן ולאחר מכן לביתו של הרב כדי להטיל אימה על אנשיו.

"הנאשמים והאחרים הגיעו למוסדות הרב איפרגן, כשהם נוהגים בכלי הרכב. משהגיעו למקום, פתחו בנסיעה פראית ועשו "חרקה" על הכביש, וזאת במטרה לעורר את תשומת הלב של תומכי הרב איפרגן שנכחו במקום ולהטיל עליהם אימה", לשון כתב האישום.

"הגעתם של הנאשמים והאחרים אל מוסדות הרב איפרגן, כמתואר לעיל, הטילה על המתלונן (מקורבו של "הרנטגן" ק.ר.) אימה, ובעקבות זאת הוא התקשר מיד אל הרב איפרגן וסיפר לו על הגעתו של דומרני למוסדות הרב". בעקבות הדיווח שקיבל ממקורבו, נתקף גם הרב איפרגן בחרדה, וחשש לשלומו ולשלום אנשיו.

כתב האישום ממשיך ומבהיר את הדרך בה השתמשו דומרני ואנשיו בתדמיתם כ"עבריינים" אלימים מארגון פשע מטיל אימה, כדי לשבש את הבחירות בנתיבות.

ביקשנו את תגובתו של עורך הדין משה שרמן, פרקליטו של העבריין שלום דומרני, אך זו טרם נתקבלה לכשזו תתקבל - נפרסמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר