החשודים ברצח הנער הערבי: נתבע נזיקין את המשטרה

בית משפט השלום בפתח תקווה החליט על שחרורם של 3 מתוך שבעת החשודים ברצח הנער הערבי. פרקליט החשודים: "לא שולל אפשרות שנתבע נזיקין את המשטרה" (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מוחמד אבו חדיר ((צילום: פלאש 90))

שלושה מתוך שבעת החשודים היהודים ברצח הנער הפלסטיני משועפט, מוחמד אבו חדיר, צפויים להשתחרר היום (ה') בעקבות החלטת בית המשפט השלום בפתח-תקווה.

פרקליטם של השלושה, עו"ד נפתלי ורצברגר, אמר בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוא לא שולל את האפשרות לתבוע את המשטרה על נזיקין ועגמת נפש: "מהרגע הראשון הם הכחישו כל קשר לעניין והשאלה האם נגרם או לא, נבדוק בהמשך ואני לא שולל את האפשרות שנתבע נזיקין את המשטרה".

ורצברגר הוסיף כי "המשטרה מבינה שאלה שרוצים להשתחרר לא קשורים לכלום. אני לא יודע האם היה זה בתום לב או שלא, אבל די מהר היה ברור שלשלישיה הזו לא היה קשר למעצר הזה ולכן הם ישבו קצת יותר מידי".

לדברי פרקליטם, שלושת החשודים נעצרו אך ורק בגלל שהם קרובי משפחתם של החשודים האחרים: "הם היו במצב שלא נתנו להם לראות עורכי-דין וייתכן שזה היה בתום לב, ויכול להיות שלא. כמו שזה נראה כרגע זה שכל חטאם של שלושתם שהם קרובי משפחה של החשודים האחרים ועובדה שמשחררים אותם. המשטרה מבינה שלא היה להם כל קשר".

עו"ד אורי קינן, פרקליט נוסף, אמר ל"כיכר השבת": "אני מברך על כך שבית המשפט קיבל את טענותינו שהחשודים האלה לא קשורים לאירוע ואני רק יכול להצר על כך שהם היו עצורים ימים ארוכים בתנאים קשים ללא כל הסיבה".

לדבריו, החלטת בית-המשפט מלמדת כי נגד השלושה אין כל חשד או כל ראיה הקושרת אותם למעשה הרצח: "עצם השחרור מראה כי אין נגדם כל ראיה וכל חשד שהם מעורבים באירוע".

החשודים החרדים ברצח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר