הטרור בירושלים

מחסל המחבל: "כל לוחם היה עושה בדיוק אותו דבר"

לוחם מג"ב שחיסל את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים, בו נהרג קצין מג"ב ו-14 אחרים נפגעו, סיפר על רגעי הדרמה והחיסול: "הבחנו ברכב של המחבל פוגע בכמה לוחמי מג"ב ואזרחים סמוך לרכבת. הבנו שמדובר בפיגוע והתחלנו במרדף. הוא הבחין בנו, רץ לעברנו ואז ביצענו ירי". צפו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
לוחם מג"ב שחיסל את המחבל (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

לוחם מג"ב שחיסל את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה היום (רביעי) בירושלים, בו נהרג קצין מג"ב ג'דעאן אסעד ו-14 אחרים נפגעו, סיפר על רגעי הדרמה והחיסול. "במהלך נסיעה על הציר, אני ועוד ארבעה לוחמי מג"ב הבחנו ברכב של המחבל פוגע בכמה לוחמי מג"ב ואזרחים סמוך לרכבת" סיפר הלוחם.

לדבריו, "הבנו שמדובר בפיגוע והתחלנו במרדף אחריו, תוך כדי שהוא פוגע ברכבים ובאזרחים תמימים עד שהצלחנו לעצור אותו בצומת הקרובה".

"המחבל פתח את הדלת, ברח עם מוט ברזל, התחיל להכות רכבים ואזרחים. בשלב שהבחין בנו הוא רץ לעברנו. ביצענו ירי על מנת לנטרל אותו" סיפר הלוחם.

לדבריו, "אין לי צל של ספק שכל לוחם היה פועל בדיוק באותה צורה. כך אנחנו מחנכים את הלוחמים שלנו וכך פעלנו. איבדנו היום קצין וחבר, תנחומי למשפחה ואיחולי החלמה לפצועים".

רגע חיסול המחבל, היום בירושלים

כאמור, המחבל, איברהים עכארי תושב שועפט, חוסל לפני שהצליח להמשיך במסע הרצח שלו. הוא מוכר לכוחות הביטחון, והיה נחשב לפעיל של ארגון הטרור חמאס. אחיו של המחבל הוא ממשוחררי עסקת שליט וגורש לטורקיה.

דובר חמאס בעזה, מושיר אל-מסרי, בירך את איברהים עכארי ואמר כי הוא "נקם על אל-אקצה ועל דמם של השומרים והשומרות על אל-אקצה". זמן קצר לאחר מכן, ארגון חמאס קיבל אחריות לפיגוע בירושלים ובכיריו ברצועת עזה קראו לאינתיפאדה שלישית בירושלים.

ההרוג בפיגוע הדריסה הוא לוחם מג"ב, פקד ג'דעאן אסעד, קצין מג"ב בן 38 מבית ג'אן שבצפון. שני לוחמי מג"ב אחרים נפצעו בפיגוע באורח קשה. הודעה נמסרה למשפחתו של ההרוג ולמשפחות הפצועים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר