המשטרה: נחקור את תמונות הבכירים במדי נאצים

מחלקת הסייבר ביחידת להב 433 של המשטרה פתחה בחקירת התמונות שהופצו ברשתות החברתיות בהן נראים נשיא המדינה ושרים בממשלה במדי חיילים נאצים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |

מחלקת הסייבר ביחידת להב 433 במשטרה תחקור את פרסום תמונותיהם של נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר האוצר יאיר לפיד, שרת המשפטים ציפי לבני ומפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו במדי אס-אס בחשד להעלבת עובד ציבור.

את ההחלטה קיבל הערב (ראשון) ראש האגף לחקירות ולמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, זאת לאחר שקיבל את תמיכת פרקליט המדינה, שי ניצן, ואת אישור המחלקה לתפקידים מיוחדים בפרקליטות.

כזכור, ברשת החברתית פייסבוק הופצו הבוקר תמונות של פוליטיקאים המתנגדים לחוק הלאום, כשהם לבושים במדי אס.אס. בסמוך לתמונות נכתב, בזה הלשון: "האנטישמים שמתנגדים למדינה יהודית בארץ ישראל ! (לחוק להלאום)".

בעקבות פרסום התמונות המסיתות, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ קרא ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין לפתוח בחקירה מיידית תוך שימוש בכל הכלים הקיימים.

"מדובר בחציית קו שחור ואני רואה בחומרה רבה את הפרסומים הללו", אמר אהרונוביץ' והוסיף כי "כולנו זוכרים היטב לאן הובילה בעבר הסתה מסוג זה ועלינו לפעול במהרה למציאת המעורבים בפרסום והבאתם לדין".

השר הוסיף כי "אין לאפשר ביטויי הסתה באינטרנט וברשתות החברתיות ומחובתנו למגר את האלימות הנפוצה שם. לפני מספר ימים המלצתי בפני ראש הממשלה על שילוב זרועות כל גורמי הביטחון והאכיפה למיגור התופעה".

עוד כתב השר כי "אל לנו כחברה לעצום עין ולאפשר המשך ההסתה והעבריינות ברשת".

כאמור, הערב החליטה המשטרה לפתוח בחקירה בנוגע להפצת התמונות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר