בעלי ב. יאיר יגיע היום לארץ ויחקר בפרשת רונאל פישר

הקבלן יאיר ביטון, הבעלים של חברת ב. יאיר, יגיע היום לארץ ויחקר בפרשת רונאל פישר. על פי החשד הוא קיבל מפישר ומרות דוד מידע על החקירה נגדו על העברת כסף לפשע (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פישר ביום שישי (צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

פרשת רונאל פישר: אל היום הזה חיכו היטב החוקרים בפרשה שמסתעפת מיום ליום וזאת בשל חזרתו ארצה של הקבלן יאיר ביטון, יו"ר חברת "ב. יאיר" - הדרוש לחקירה בפרשה המדוברת.

הוא חשוד כי קיבל מרונאל פישר ומרות דוד פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, מידע לכאורה על חקירה המתנהלת נגדו בגין הלבנת הון עבור ארגון פשע.

באפריל האחרון, הותר לו לצאת מהארץ לאחר שהוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ וזאת עקב הפרשה בה נחשד. היום שב לארץ לאחר שזהו היום האחרון בו עליו היה להתייצב לחקירה.

במקביל, חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים צפויים לחקור היום קבלן המעורב בפרשה.

ביום שישי, רגע לפני הדיון בהארכת מעצרה, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, עו"ד רות דוד, התעלפה לנגד עיני פרקליטיה והתובעים בתיק.

רות דוד חשודה, כי לפחות במקרה אחד בהיותה בתפקידה הציבורי היא שיתפה פעולה עם רונאל פישר. בנוסף, עו"ד דוד חשודה שיום לפני המעצרים בפרשה היא נפגשה עם עדת המדינה וניסתה, יחד עם פישר, להבריח אותה אל מחוץ לגבולות ישראל.

במח"ש חושדים כי מאז המעצר הראשוני תדרכה עו"ד דוד את החשודים ועשתה פעולות לשיבוש הליכי החקירה. לילה לפני המעצרים, לאחר שהטלפון הנייד של פישר נפרץ, היא חשודה כי היא נפגשה עמו ועם עדת המדינה באישון לילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר