תכננו לפרוץ לדירות

עברו את הגדר וניסו לחדור ליישוב ליד בית שמש

שוטרי מג"ב עצרו שני חשודים פלסטינים שעברו את הגדר במטרה לחדור למושב אדרת - הסמוך לבית שמש. מחקירה ראשונית כי נראה השניים תכננו לפרוץ לדירות ביישוב (ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

משטרת ישראל עצרה שני פלסטינים החשודים כי חצו את הגדר ביו"ש וחדרו לשטח ישראל. עפ"י החשד תכננו השניים לפרוץ לבתים במושב אדרת (ישוב הנמצא דרום מזרחית לבית שמש).

חיילי צה"ל אתרו את חדירת החשודים ועדכנו את שוטרי מג"ב ממחוז ירושלים, ושוטרי מג"ב האמונים על ביטחון ישובים סמוכי גדר במועצה האזורית מטה יהודה פתחו בסריקת האזור כשהם מצליחים לאתר את אחד החשודים.

החשוד הסתובב לפתע לאחור וניסה להפתיע את השוטרים כשהוא מאיים עליהם בכלי חד. השוטרים ירו לעברו והחשוד נפצע באורח קל ונעצר. השוטרים זיהו אותו כשוהה בלתי חוקי תושב בית אולא, ובהמשך הסריקות הם תפסו גם את החשוד השני, שהתגלה אף הוא כשוהה בלתי חוקי המתגורר באולא.

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה: "על פי דיווח שהתקבל מצה״ל, החשודים חדרו מהגדר לכיוון הישוב אדרת. שוטרים מתחנת מטה יהודה של מחוז ירושלים, הוזעקו במהירות למקום והחלו בסריקות שבמהלכן אותר אחד החשודים. החשוד הסתובב לפתע לעבר השוטרים כשהוא אוחז בידו כלי חד ובשל הסכנה ממעשיו, בוצע לעברו ירי לנטרול האיום. החשוד, פלסטיני שוהה בלתי חוקי תושב בית אולא, נפצע באורח קל ונעצר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר