כתב אישום הוגש

כוס קפה רותח וסולם: כך תושבים הציקו לפקח שרשם דו"ח

ניסיון כתיבת דו"ח בידי פקח של עיריית תל אביב לווה במתקפות מצדעוברים ושבים, ששפכו על הפקח כוס קפה רותח, השליכו אבן לעברו וגם סולם על גבו. כתב אישום הוגש (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

כתב אישום הוגש נגד תושב מזרח ירושלים, לאחר שעל פי כתב האישום תקף באלימות פקח של עיריית תל אביב בעת שזה רשם דו"ח. כך פרסמה היום (ראשון) משטרת ישראל.

על פי פרטי האירוע, הפקח הבחין ברכב החונה בחניית נכה ברחוב ויצמן בתל אביב, והחל לרשום דו"ח על הרכב החונה. אחד מהעובדים ברחוב טען בפני הפקח כי מותר לחנות ברחוב, אך הפקח הבהיר כי המקום אסור לחניה והמשיך בדרכו.

בשלב הזה, כשראה שהמכונית עדיין חונה בחניית הנכה בניגוד לחוק, המשיך הפקח ברישום הדו"ח. באותו הרגע, ניגש החשוד אל הפקח ושפך עליו כוס קפה חמה, ובהמשך גם זרק אבן על הפקח.

עובד נוסף שהיה במקום, תקף אף הוא את הפקח וזרק על גבו סולם וצעק: "שיחפש אותו וירצח אותו". כתוצאה מהתקיפה נגרמו לפקח חבלות והוא נזקק לטיפול רפואי.

במשטרה אומרים כי "שוטרי תחנת לב ת"א עצרו את החשודים (18, 25 מזרח ירושלים) והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלאו. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והשבוע הוגש נגדם כתב אישום בעבירות של תקיפה בצוותא של עובד ציבור ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר