יאיר לפיד שוחח בטלפון עם יהונתן פולארד

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, נפגש הבוקר עם אסתר פולארד, רעייתו של המרגל יהונתן פולארד. במהלך הפגישה, התקשר יהונתן מהכלא ושוחח בטלפון עם לפיד. "זו הייתה שיחה שהעלתה דמעות בעיניי. הוא במצב רפואי רע מאוד, הוא מיואש ושבור", סיפר לפיד (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אסתר פולארד, רעייתו של המרגל הישראלי יהונתן פולארד, המרצה עונש מאסר בארצות-הברית, הגיע הבוקר (שני) לפגישה עם יו"ר 'יש עתיד' חבר-הכנסת יאיר לפיד.

מטרת הפגישה הייתה לגייס את סיעת 'יש עתיד' לפעול למען שחרורו של פולארד ולהצטרף לקריאה לנשיא ארצות-הבירת ברק אובמה, שיבוא לביקורו בארץ עם יונתן פולארד כמחווה לישראלים.

במהלך פגישתם, התקשר לפתע יהונתן לרעייתו. הדבר נוצל על-ידי יאיר לפיד שלקח את הטלפון ושחח עמו במשך מספר דקותץ.

בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד' בכנסת, סיפר לפיד על השיחה ואמר: "הייתה אצלי היום, לפני פחות משעה, אסתר פולארד. במהלך הפגישה צלצל אליה יהונתן מהכלא ויצא לנו להחליף כמה מילים".

באשר להתרשמותו ממצבו של פולארד, סיפר לפיד: "זו הייתה שיחה שהעלתה דמעות בעיניי. הוא במצב רפואי רע מאוד, הוא מיואש ושבור. שמעתי איש שבור. הוא דיבר על זה שאף אחד לא מוכן להרים את הכפפה".

"אנחנו נעשה כל מה שנוכל כדי להרים את הכפפה", הבטיח לפיד.

בהמשך דבריו, התייחס יאיר לפיד למשא ומתן הקואליציוני ואמר: "אין לי מה לספר לכם". לפיד הוסיף ואמר כי "השאלה שצריכה להעסיק את נתניהו היא לא איזה תיקים הוא רוצה לחלק למי אלא איזה ערכים הוא רוצה שיהיו בממשלה הבאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר